به اشرار و قاچاقچیان عمده مواد مخدر امان‌نامه داده می‌شود

رییس دادگستری استان کرمان:

به اشرار و قاچاقچیان عمده مواد مخدر امان‌نامه داده می‌شود

این افراد می توانند با مراجعه به حوزه‌های قضایی، ادارات اطلاعات، واحدهای انتظامی و نظامی، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها درخواست خود را مبنی بر تقاضای امان‌نامه تقدیم کنند

رییس دادگستری استان کرمان گفت: در راستای توسعه امنیت پایدار در جنوب شرق کشور و با تدابیر عالمانه نظام جمهوری اسلامی ایران، به اشرار و قاچاقچیان عمده مواد مخدر امان‌نامه داده می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: افرادی که به اتهام این نوع جرائم متواری بوده و تحت تعقیب قرار دارند و از گذشته خود نادم و پشیمان هستند می‌توانند با مراجعه به حوزه‌های قضایی، ادارات اطلاعات، واحدهای انتظامی و نظامی، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها درخواست خود را مبنی بر تقاضای امان‌نامه تقدیم کنند.

وی ادامه داد: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها باید تقاضای این افراد را به ادارات اطلاعات و مراجع انتظامی محل ارسال کنند.

این مقام قضایی با بیان اینکه این افراد نادم الزاماً باید شخصاً مراجعه و فرم‌های لازم را تکمیل کنند، گفت: در نهایت این تقاضاها در کمسیونی که در مرکز استان تشکیل می‌شود مطرح و پس از تصمیم‌گیری و موافقت اعضاء، امان‌نامه به آن‌ها اعطاء خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: این امان‌نامه تمام جرائم عمومی آن‌ها را می‌پوشاند و می‌توانند به عنوان یک شهروند معمولی به زندگی عادی خود بپردازند، مشروط به اینکه شاکی خصوصی نداشته و زندانی فراری نباشند.

وی تاکید کرد: این افراد حتما باید رضایت شاکیان خود یا مراجع انتظامی و امنیتی که متعرض نیروها و ماموران آنها شده‌اند را جلب کنند.

رییس کل دادگستری کرمان خاطرنشان کرد: در این فرصت پیش آمده همه اشرار و قاچاقچیان عمده مواد مخدر می‌توانند به آغوش نظام اسلامی برگردند و سلاح جنگی خود را تحویل دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا