بسیاری از مواد لایحه جامع وکالت در کمیسیون حقوقی مجلس تغییر می‌کند

حمیدرضا طباطبایی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی

بسیاری از مواد لایحه جامع وکالت در کمیسیون حقوقی مجلس تغییر می‌کند

قطعا در روند بررسی این لایحه از کانون‌های وکلای کشور، رییس و مسئولان قوه قضاییه و همه کارشناسان و جامعه حقوقدان کشور برای مشورت و اظهارنظر دعوت خواهیم کرد

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محور تصمیم‌گیری در بررسی لایحه جامع وکالت، حقوق شهروندی و قانون است، اظهار کرد: احتمالا بسیاری از مواد این لایحه در کمیسیون حقوقی مجلس تغییر می‌کند.

حمیدرضا طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص تدوین لایحه جامع وکالت در قوه قضاییه، گفت: بحث لایحه جامع وکالت در دولت قبل نیز مطرح شده بود که در حال حاضر نیز به مجلس تقدیم نشده است، بنابراین نمی‌توان در خصوص جزئیات این لایحه اظهارنظر و قضاوت کرد.

وی افزود: ما در کمیسیون حقوقی یک طرح وکالت نیز داریم که توسط تعدادی از نمایندگان مطرح شده و منتظر آن هستیم که این لایحه نیز به کمیسیون بیاید تا این دو را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا آنچه در کمیسیون مدنظر قرار خواهد گرفت مصلحت مردم است و نه مصالح قوه قضاییه و مجریه و محور تصمیم‌گیری برای ما این است که چه چیز برای مردم بهتر بوده و حقوق شهروندی و قانونی را حفظ می‌کند.

طباطبایی با بیان اینکه احتمالا بسیاری از مواد لایحه وکالت در کمیسیون و مجلس تغییر می‌کند، تصریح کرد: ما قطعا در روند بررسی این لایحه در کمیسیون از کانون‌های وکلای کشور، رییس و مسئولان قوه قضاییه و همه کارشناسان و جامعه حقوقدان کشور برای مشورت و اظهارنظر دعوت خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا