بررسی روند نتایج داوطلبان کرمانی آزمون وکالت

بررسی روند نتایج داوطلبان کرمانی آزمون وکالت

تحول دانش حقوقی در کرمان

در گذشته ی نه چندان دور کانون کرمان به دلیل پایین بودن معدل قبولی جزو یکی از کانون های انتخابی داوطلبان آزمون وکالت سراسر کشور بود. تا جاییکه در سال ۹۳ از تعداد پذیرش ۱۸۶ نفری فقط ۱۸ نفر کرمانی بودند و مابقی به عنوان مهمان از استان های دیگر این کانون را انتخاب کرده بودند. اکثرا علت این امر را پایین بودن سطح علمی داوطبان بومی عنوان کرده بودند که باعث ترغیب افراد غیر بومی جهت انتخاب کانون کرمان جهت آزمون بود.

اما از سال   94 تحولی در جامعه  حقوقی کرمان اتفاق افتاد با ورود نمایندگی چتر دانش در کرمان و تغییر سیستم آموزشی  و با برگزاری آزمون های منظم و با جامعه آماری بالا و کلاس های آموزشی با  بهترین اساتید تهران، برگزاری کلاس های مشاوره و ایجاد حس رقابت در طی آزمون های آزمایشی باعث ایجاد انگیزه ی بسیار زیاد در بین داوطلبان بومی شد نتیجه ی ایجاد خود باوری و اعتلای سطح علمی این بود که در سال ۹۴ با توجه به اینکه حضور داوطلبان غیر بومی در کرمان همچنان زیاد بود اما از ۴۰ نفرسهمیه ی پذیرش ۳۳ نفر از کرمان و فقط ۷ نفر غیر بومی بودند و سهم موسسه چتر دانش در این اعتلای سطح علمی بسیار چشم گیر و نتیجه آن ورود ۱۶نفر از این موسسه به کانون بود. موسسه با ارائه آخرین متدهای آموزشی با اساتید زبده این رشته این خدمات را در حد اعلا برای داوطلبین کرمانی فراهم نموده تا در این رقابت علمی که دیگر خودخوانی جوابگو نیست پیروز میدان باشند.

طبق اعلام مدیریت موسسه برنامه ای جهت آزمون های وکالت، قضاوت، سردفتری، ارشد و دکتری تدوین شده است که شامل مشاوره تهیه منابع آزمون آزمایشی و کلاس های حضوری می باشد.

به گفته ی ایشان سعی بر آن است که کلیه ی خدمات آموزشی تهران با حفظ کیفیت در اختیار داوطلبان قرار گیرد و مسیر مراجعه به تهران جهت دریافت خدمات حذف گردد و می توان همانند سال ۹۵ شاهد حضور اساتید برتر حقوق "دکتر قربانی"، "دکتر عمروانی"، "دکتر توکلی"، "دکتر کامفر" و "دکتر زارع" و "استاد بنی صدر" در کرمان بود.

خدمات موسسه شامل:

۱. مشاوره
۲. منابع آموزشی
۳. کلاسهای آمادگی آزمون
۴. آزمون های آزمایشی
می باشد.

همچنین دوره های تخصصی وکلا نیز در دست بررسی بوده و پس از امکان سنجی جهت برگزاری و ثبت نام اعلام می گردد.

داوطلبین محترم جهت حضور در موسسه و آشنایی با خدمات و استفاده از مشاوره رایگان با رتبه های برتر ۹۴ می توانند از طریق زیر مراجعه و رزرو کنند:

۱- کانال تلگرام موسسه:  Telegram.me/kermanchatr

۲- تماس تلفنی:
۰۳۴۳۲۴۵۷۹۶۰
۰۹۱۴۰۵۰۲۰۰۵

۳- مراجعه حضوری:
 کرمان میدان آزادی ابتدای جاده تهران ساختمان پردیس طبقه ی دوم واحد ۶

چتر دانش کرمان - آزمون وکالت

چتر دانش کرمان - آزمون وکالت

چتر دانش کرمان - آزمون وکالت

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. توی استان کرمان فقط آزمون موسسات به نحو شایسته برگزار میشه و خبری از کلاس خوب نیست بسیاری از دوستان رو میشناسم که به خاطر کلاس خوب به تهران یا سایر استان ها رفتند و متحمل هزینه های هنگفتی شدن امیدوارم موسسات به صورت حرفه ای کلاس های با کیفیت در استان کرمان برگزار کنن تا عدالت برقرار بشه 

  2. با سلام،

    تمام موسسات تو کرمان دارند زحمت میکشند. این ۱۶ نفری هم که قبول شدند همگی بچه‌های دانشگاه شهید باهنر کرمان هستند که همه شون نابغه هستند و زحمت کش. 

  3. همه موسسات زحمت میکشن اینجوری نیست که فقط یه موسسه خاص باعث تحول حقوقی در یک شهر بشه …………….

    بابک زارعی

    شیراز

  4. با سلام 

    من خودم بومی کرمان هستم این درصد های اعلام شده که بومی بود ه اند تبعی است و داوطلبین بومی که اصالت دارن و اهل کرمان هستند شاید به ده نفر نرسید . و منظور موسسه چتر دانش از بومی بودن حداکثر قبولی در وکالت ۹۴  کسانی هستند که منزل در کرمان دارند ولی خودشان اهل کرمان نیستند و با طرف اونجا تحصیل کرده و بعد شرایط بومی براش لحاظ شده در صورتی که داوطلبین محترم  اصل و اصیل کرمانی هنوز میشه گفت در حکم تحریم هستند .

    میشه مانند ازمون قضاوت  حوزه امتحانی هر استان ثابت باشه و محل درخواست مشغول شدن له حرفه وکالت جایی دیگر باشد بع آیت دلیل که سوالاتآزمون  وکالت  همانند قضاوت سراسری هستند و یکسان و همانند 

    1. همیشه اینگونه بوده است.

      اگر بخواهیم افردا بومی را صرفا متولدین یک شهر یا استان به حساب اوریم……مصداق بارز نژاد پرستی و قومیت پرستی را روا داشته ایم.

       

        1. آره به شرطی که به همان استان ها خدمت کنند نه اینکه فقط از طریق آن استان ها پذیرفته بشن بعد بیاین بدون تابلو و در موسسات حقوقی در مثلا تهران کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا