بخشودگی جرایم رانندگی کذب است

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی :

بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت ۲۲ بهمن کذب است

پایگاه خبری اختبار – رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت ۲۲ بهمن کذب است.

سرهنگ کرمی اسد شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سایت راهور با اشاره به انتشار پیامکی کذب در خصوص بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت ۲۲ بهمن افزود: این پیامک به هیچ عنوان صحت ندارد از سوی دیگر سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۵۱ که قبلا برای دریافت آخرین وضعیت خلافی خودروها فعال بود با راه‌اندازی سامانه ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ غیرفعال شده است و دیگر هیچ خدمتی ارایه نمی‌کند.

وی ضمن تاکید بر پیگیری پیامک ارسالی اخیر توسط مراجع ذیربط خاطرنشان کرد: اخبار رسمی در خصوص پلیس راهور تنها از طریق پایگاه اینترنتی www.rahvar120.ir منتشر می‌شود و شهروندان برای اطلاع از آخرین خبرها، دستورالعمل‌های صادره و محدودیت‌های ترافیکی می‌توانند به این پایگاه مراجعه کنند.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند جهت دریافت آخرین صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود، شماره VIN خودرو خود را به سامانه ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ارسال کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران سایت اختبار ..ببخشید آزمون مشاوران خانواده خبری منتشر نشده ؟؟چه زمانی ثبت نام انجام می شه ؟؟آگه در این مورد اطلاع رسانی کنید خیلی ممنون میشم.با تشکر فراوان از شما..

    1. سلام

      به محض اینکه خبری در این مورد منتشر شود ما به نحو مناسب اطلاع رسانی خواهیم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا