بانک گردشگری از فارغ التحصیلان حقوق دعوت به همکاری کرد

بانک گردشگری از فارغ التحصیلان حقوق دعوت به همکاری کرد

ثبت نام الکترونیکی از داوطلبان تا ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ادامه خواهد داشت

بانک گردشگری برای تامین نیروی انسانی مدیریت حقوقی این بانک از دارندگان مدرک کارشناسی یا بالاتر رشته حقوق دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری اختبار بانک گردشگری برای تامین نیروی انسانی مدیریت حقوقی اداره مرکزی این بانک در تهران تا تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ از داوطلبان همکاری ثبت نام الکترونیکی به عمل می آورد.

در آگهی منتشر شده بدون قید جنسیت نیروی مورد نیاز، تاکید شده است که داوطلبان باید فارغ التحصیل رشته حقوق در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری و با معدل بالاتر از ۱۶ باشند.

برای ثبت نام الکترونیکی استخدام در بانک گردشگری اینجا کلیک کنید

آگهی منتشر شده توسط بانک گردشگری به این شرح است :

مدیریت امور حقوقی بانک گردشگری به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین داوطلبان واجد شرایط  (صرفا مدرک کارشناسی حقوق و بالاتر با حداقل معدل ۱۶ )جهت همکاری در اداره مرکزی تهران دعوت به عمل می آورد :

نکات قابل توجه:

۱- روش ثبت نام صرفا از طریق سایت و به صورت اینترنتی است،از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به شعب و ادارات بانک ارسال ننماید.

۲- حداقل معدل آخرین مدرک تحصیلی متقاضیان ثبت نام ۱۶ به بالا است.

۳- صرفا" مدرک کارشناسی حقوق و بالاتر مورد قبول می باشد .

۴- تکمیل نمونه دعوت به همکاری هیچ تعهدی برای بانک مبنی بر جذب ایجاد نمی نماید و دعوت از متقاضی پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز بانک ، درآتی صورت می گیرد. بنابراین از برقراری هر گونه تماس (حضوری – تلفنی – اینترنتی ) با بانک خودداری فرمایید.

۵- مدت زمان انتظار متقاضیان نیز بستگی به شرایط متقاضی و اولویت های بانک دارد. بدیهی است در صورت نیاز از طریق پست الکترونیک یا تلفن مستقیم با شما تماس گرفته خواهد شد.

۶- زمان تکمیل فرم حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۳/۱۳۹۴ امکان پذیر می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا