انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۶

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۶ منتشر شد

صدور ۹۵۰ هزار کارت ورود به آزمون برای داوطلبان

پایگاه خبری اختبار- کارت شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۵ امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

برای دریافت کارت آزمون ورودی دوره‌هایی کارشناسی ارشد ناپیوسته‌ سال‌  1396 کلیک کنید

آزمون‌ ورودی‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد تمامی دانشگاه ها، از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، برای ‌۱۳۲ کد رشته‌ امتحانی‌ در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۷ و ۸ اردیبهشت ‌ماه سال ۱۳۹۶ برگزار می شود.

در مجموع برای داوطلبان ثبت نام کننده و علاقمندان به کدرشته امتحانی دوم ۹۵۰ هزار و ۱۶۲ کارت صادر شده است.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان است. داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای مشاهده اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ‌، محل‌ رفع نقص کارت و برگزاری‌ آزمون‌ ورودی دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال ۱۳۹۶کلیک کنید

داوطلبان درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱- چنانچه‌ زبان‌ خارجی‌ مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون با زبان‌ خارجی‌ وی‌ در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، ناشنوا و معلول) اختلافی مشاهده می‌شود، ضروری است از روز سه شنبه ۹۶/۲/۵ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمائید.

۲- در صورتی که‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند «ه‍« مندرج در این اطلاعیه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی‌ مشاهده‌ می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ ۹۶/۲/۸ منحصراً به سایت اینترنتی سازمان قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام شود.

۳- داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی می‌باشند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام نمایند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا