اقدام عجیب کانون وکلای آذربایجان شرقی در اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۶

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان سهمیه آزاد کانون وکلای آذربایجان شرقی بدون اعلام اسامی آن‌ها آغاز می‌شود

پایگاه خبری اختبار- کانون وکلای آذربایجان شرقی بدون اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون وکالت ۹۶ این کانون، از ایشان دعوت به ثبت‌نام کرد.

اخبار آزمون وکالت

به گزارش پایگاه خبری اختبار، بنابر اطلاعیه صادره از سوی عظیم حسن‌زاده، رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان‌شرقی، برابر مصوبه ۹۶/۱۱/۵ هیئت‌مدیره کانون وکلای دادگستری آذربایجان‌شرقی، از پذیرفته‌شدگان سهمیه آزاد تا ردیف ۷۱ (آقای جبرائیل حاج‌محمدحسنی ممقانی) دعوت شده است تا از تاریخ ۱۰ بهمن (سه‌شنبه هفته جاری) همه‌روزه برای ثبت‌نام به این کانون مراجعه کنند.

ظرفیت این کانون در آزمون وکالت سال جاری ۱۰۰ نفر تعیین شده بود که به‌نظر می‌رسد ۷۱ نفر در سهمیه آزاد و ۲۹ نفر در سهمیه ایثاگران پذیرفته شده‌اند.

در تماس خبرنگار اختبار با این کانون، علت عدم انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان ایثارگر، مشخص نبودن اسامی قطعی و نهایی پذیرفته‌شدگان این سهمیه اعلام شد و درمورد چرایی ِ منتشر نشدن اسامی داوطلبان سهمیه آزاد توضیحی ارائه نگردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴۴ دیدگاه ها

  1. دوستان ایثارگر،اول به کانون زنگ بزنین،بعد برین سایت ایثار و ارتباط با ریاست،درد دلاتونو بزنین،شاید جواب گرفتیم،من خودم زنگ زدمو به ریاست ایمیلم زدم،ولی یک دست صدا ندارد،اگر فقط یک درصد از توجهات سایت اختبار و خانم زنده دل و استاد هوشیارو کانون ها داشتن،الان ما مشکلی نداشتیم

    1. بهتره یه کمپین تشکیل بدیم تا در صورت نیاز به اقدام قانونی اونجا به همدیگه راهنمایی بدیم تا یک بار برای همیشه مشکل رو حل کنیم.

  2. از سایت اختبار که در این روزها تنها تکیه گاه و پناه ما بوده از طرف تمامی خانواده ایثارگر استدعا دارم بعنوان رسانه مستقل و معتبر از هر مسئول محترمی که صلاح میداند موضوع ایثارگران را پیگیری کند و نه بعنوان حامی بلکه بعنوان یک خبرنگار جویا شود و اطلاعرسانی نماید . خواهش میکنم قبول زحمت کنید.

  3. خدا شاهده یک ماه هست که بشدت از استرس رنج میبریم،اخه چرا نباید این کانون تبریز اسامی ایثارگران رو اعلام نکند؟ تورو به پیغمبر رسیدگی کنین،اخه چرا اینهمه شخصیت ایثارگران رو خورد میکنن،زیر سوال میبرن،خواهشمندم رسیدگی کنین

  4. تامل بر انگیزه که حدود یکماه باید منتظر باشیم که سازمان سنجش استعلام بکنه بعد از اون این استعلام مورد تایید کانون نیست و باید خودشون هم استعلام بکنن و بعد به یکباره کانونها نسبت به تعیین و مصداق ایثارگر میپردازه و بعد از اون فقط امکان داره مدارک ایثارگران جعلی باشه و کلیه سهمیه ازادها رو قبول قطعی و ایثارگران…… واقعا هیچکس جوابگو نیست . نمیدونم……

  5. سلام و خسته نباشین جناب هوشیار
    لطفا یا درد دلهای مارو تایید کنین و رد ندین یا ارگانی معرفی کنین که ما اونجا اعتراضمونو اعلام کنیم اینطوری خفه میشیم

  6. باسلام
    ظرفیت محدود سالانه پذیرش کارآموز وکالت بدون اینکه مبای قانونی و درستی داشته باشد با اینگونه تنش ها (بزرگنمایی سهمیه ایثارگران، تاخیر در اعلام نتایج و برخی ابهامات) پوشش داده میشه درحالیکه پزشکان و بسیاری مشاغل مسقل، صبح ها در ادارات با کارانه های نجومی، مدیریت و ریاست میکنن و حق محرومیت از مطب میگیرن و عصرها هم در مطب مشغولند (البته ما در کشور طبیبان، ساکنین ثانویه هستیم) اونموقع ما پاسوز ی اعلام نتیجه هستیم تا دمیدن صبح دولت.

  7. به خدا اگه میدونستم اینطوریه اصلا سهمیه رو تو ثبت نام نمیزدم .. پیرم دراومد آبروم تو در و همسایه رفت .. الان چی بگم؟ بگم اشتباه کردم قبول نشدم
    ترازمم بالاست

  8. از تمام ایثارگران عزیز خواهشمندم که اعتراض خود را هم از طریق ریاست بنیاد شهید و ایثارگران و هم از ارگانهای دیگر اعلام کنند.

  9. سلام خسته نباشین
    اینا چرا اینکارارو میکنند با ما مگه ما چقدر بلید استرس بکشیم چرا کسی پاسخگو نیست… انقدر بی برنامگی انقدر رفتار سلیقه ای کجای دنیا هستش

  10. سلام این کانون هر سال با هر بهانه باعث استرس عزیزان میشه.از همه ایثارگران این کانون خواهشمند است اعتراض خود را نسبت به این کانون اعلام کنند.

  11. واقعاً این عمل کانونها توهین به جامعه ایثارگر می باشد و نمیدونم چرا مسئولین مرتبط با ارگانهای ایثارگر سکوت کردن و از قشر ضعیف ایثارگر حمایت نمی کنند و هرکانون به راحتی هر طوری که بخوان با ایثارگران برخورد میکنند . شاید گناه ایثارگران این دوره این است که دانش خوبی داشته اند و امسال مثل سالهای گذشته نشد که جای خودشون به دیگران بدندو واقعاً متاسفم

    1. واقعا موافقم با نظرتون،ولی کانون تبریز حتی بخودش زحمت نداده تا اسامی قبولین ازاد رو هم اعلام کنه

  12. باسلام و وقت بخیر
    عجب!!!!!
    خواستم اعتراض خود را در خصوص عدم اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۹۶ از سوی برخی کانون ها اعلام کنم
    ضوابط که کاملا واضح و مشخصه پس دلیل این تاخیر چیه بعنوان مثال کانون وکلای استان یزد تا الان اسامی رو اعلام نکردi.
    چرا …!!!!!!؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا