اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون وکالت ۹۴ کانون وکلای مرکز در نیمه دوم مهرماه

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون وکالت ۹۴ کانون وکلای مرکز در نیمه دوم مهرماه

تاریخ دقیق اعلام جزییات تکمیل ظرفیت آزمون وکالت ۹۴ کانون وکلای مرکز مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری اختبار- اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون وکالت ۹۴ کانون وکلای دادگستری مرکز، به نیمه دوم مهرماه موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار، در حالی که با توجه به «آگهی آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۵»، ثبت‌نام متقاضیان از روز یکشنبه ۱۱ مهر (هفته آینده) آغاز خواهد شد، هنوز بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون وکالت سال گذشته، در انتظار اعلام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون وکالت ۹۴ هستند.

در پیگیری های خبرنگاران پایگاه خبری اختبار در هفته های گذشته، زمان اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت پایان شهریور ماه عناون شده بود؛ اما در پیگیری های انجام شده در روزهای اخیر، تنها به ذکر «نیمه دوم مهرماه» به عنوان زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون وکالت ۹۴ بسنده شده و تاریخ دقیقی برای اعلام شرایط و جزییات این تکمیل ظرفیت، بیان نمی شود.

دکتر حسین آبادی و دکتر آذربایجانی (رئیس و نایب رئیس محترم کانون وکلای مرکز) به جهت حضور در اجلاس بین المللی وکلا، خارج از کشور به سر می برند و تماس با ایشان برای پایگاه خبری اختبار، مقدور نشد.

این در حالی است که تصمیم گیری در مورد تکمیل ظرفیت آزمون وکالت ۹۴، در دستور بیست و دومیـن جلسه هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز که  روز یکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ برگزار شد، قرار داشت. بنابراین به نظر می رسد تصمیم گیری در مورد تکمیل ظرفیت آزمون وکالت ۹۴ کانون وکلای دادگستری مرکز، بیش از ۲ ماه قبل صورت گرفته است.

از سوی دیگر، مهلت ثبت نام برای پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی سال ۱۳۹۴ که جهت ثبت نام در موعد مقرر مراجعه نکرده بودند نیز تا پایان شهریور تعیین شده بود و مهلت ثبت نام متاخرین نیز در حال حاضر پایاین یافته است، لذا دلیل این تأخیر در اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت این کانون مشخص نیست.

شایان ذکر است کانون وکلای دادگستری مرکز، ۱۱ مردادماه ۱۳۹۴ اسامی ۸۳ نفر را به عنوان پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون وکالت ۹۳ اعلام کرد و تأکید شده بود که محل اشتغال پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت، از ظرفیت باقیماندۀ استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان تعیین می شود.

با توجه به اینکه روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه، آخرین مهلت ثبت نام آزمون وکالت ۱۳۹۵ است، بعضی از شرکت کنندگان درباره از دست دادن فرصت ثبت نام در این آزمون دچار نگرانی هستند که لازم است کانون وکلای دادگستری مرکز تصمیم گیری در مورد اعلام پذیرفته شدگان و جزئیات تکمیل ظرفیت را با شفافیت و سرعت بیشتری انجام بدهد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

  1. با سلام .اولا مگر اعلام شده که چند نفر ظرفیت برا تکمیل مونده که شما تو متن خبر نوشتید نتایج تکمیل ظرفیت وقتی اعلام نشده چند نفر جا هست برا تکمیل ظرفیت که برن پیگیری کنن چطوری نتایج میخواد اعلام بشه؟ یعنی بدون اعلام میخوان بگن تکمیل ظرفیت تموم شد و اینم اسامی!! این دیگه ظلم اشکاره . باید بگن مثلا فلان تعداد جا هست بیاید پیگیری کنید بعد نتایج اعلام بشه .

    1. دوست عزیز نیاز به پیگیری نیست. پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، بر اساس رتبه کسب شده در آزمون سال گذشته تعیین می شوند. روند آن با تکمیل ظرفیت دانشگاهها و موسسات آموزشی متفاوت است.

      1. نخیر این روشی که شما میفرمایید نیست اگر شک دارین روند سال گذشته رو از اقای هوشیار بپرسید .

    2. سلام.بزرگوارخانم زنده دل درست میگه به ترتیب رتبس پارسال تارتبه ۱۰۴۳جزوقبول شدگان تکمیل ظرفیت بودن.

  2. با سلام خواهش میکنم پیگیری کنید تکمیل ظرفیت زودتر اعلام کنن موکول شدن اعلام تکمیل ظرفیت به نیمه دوم مهرماه و شروع ثبت نام کارآموزی وکالت ۹۵ باعث وارد شدن استرس به متقاضیانی که امید قبولی دارند شده است.

    حداقل اعلام کنند به چندتا تکمیل ظرفیت احتیاج دارند اینطوری خیلیها تکلیفشون روشن میشه و امید واهی  نخواهند داشت. با تشکر از سایت اختبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا