اعلام نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۱۳۹۶

مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از ۱۶ تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد

پایگاه خبری اختبار- نتایج آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه که در اسفندماه ۱۳۹۶ برگزار شد، در وب‌سایت مرکز امور مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه قرار گرفت.

به گزارش اختبار، نتایج آزمون کارشناسی رسمی سال ۱۳۹۶ از تاریخ ۱۳۹۷.۰۳.۲۹ لغایت ۱۳۹۷.۰۴.۲۹ از طریق وب‌سایت مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضائیه در دسترس می‌باشد.

برای مشاهده نتیجه آزمون کارشناسی ۱۳۹۶ کلیک کنید

نکات مهم جهت اطلاع پذیرفته‌شدگان اولیه محترم:

۱.    پذیرفته‌شدگان در آزمون صرفاً به عنوان پذیرفته شده اولیه محسوب گردیده و در بدو امر می‌بایستی با در دست داشتن مدارک ذیل جهت ثبت نام و تشکیل پرونده از تاریخ ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ لغایت ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷ در استان‌ها به هیأت مدیره کارشناسان استان مربوطه (نشانی هیأت مدیره‌ها در سایت مرکز درج شده است) و در تهران به ساختمان اصلی مرکز با نشانی: تهران، خ آفریقای شمالی، کوچه گلفام، پلاک ۵۴ مراجعه نمایند.

تذکر: کپی مدارک ذیل حتماً در برگ A4  ارائه گردد.

برابر با اصل مدارک صرفاً از طریق دفاتر اسناد رسمی صورت پذیرد.

*    اصل شناسنامه به همراه تصویر برابر با اصل تمام صفحات آن.
*    اصل کارت ملی به انضمام تصویر برابر با اصل آن  (پشت و رو)
*    اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم به همراه تصویر برابر با اصل آن  پشت و رو (آقایان)
*    اصل دانشنامه لیسانس و تصویر برابر با اصل آن.
*    تکمیل فرم گزینش بصورت خوانا و بدون قلم خوردگی در دفتر هیأت مدیره استان.
*    اصل مدرک تحصیلی دیپلم و یا تصویر برابر با اصل آن . (برای افرادی  که نوع بومی ثبت نامی ایشان بومی محل اخذ دیپلم می‌باشد)
*    اصل سند یا اجاره نامه محل سکونت به همراه تصویر برابر با اصل آن. (برای افرادی که نوع بومی ثبت نامی ایشان بومی محل سکونت ۵ سال اخیر می‌باشد)
* ۶ قطعه عکس پرسنلی (جدید، رنگی، تمام رخ، زمینه روشن ۳ در ۴). عکس آقایان با لباس مناسب و خانم‌ها با حجاب کامل.
*   اصل گواهی های مربوط به پنج سال سابقه مرتبط در رشته مورد تقاضا

۲.    افرادی که از سهمیه ایثارگری استفاده نموده اند لازم است اصل گواهی ، مدارک و اسناد مربوطه را از یکی از مراجع ذی‌صلاح ارائه نمایند.

۳.    افرادی که در قسمت نتیجه، عبارت: «عدم قبولی-نقص مدارک ایثارگری» را مشاهده می‌کنند لازم است در تاریخ تعیین شده جهت تشکیل پرونده به دفتر هیأت مدیره استان مراجعه نموده و مدارک ایثارگری خود را به منظور استعلام مجدد ارائه نمایند.

۴.    چنانچه افراد پذیرفته‌شده، هر یک از مدارک مندرج در این اطلاعیه را هنگام ثبت نام ارائه ننمایند و یا بعداز بررسی مشخص گردد که مدارک ارائه شده دارای وجاهت قانونی نمی‌باشد از انجام ادامه مراحل پرونده جلوگیری به‌عمل آمده و قبولی این افراد کان‌لم‌یکن تلقی می گردد.

۵.    پس از اخذ مدارک و احراز شرایط اولیه، پذیرفته‌شدگان بر اساس برنامه زمان‌بندی که متعاقباً اعلام خواهد شد جهت انجام مصاحبه دعوت می‌شوند.

۶.    دواطلبانی که به نتیجه آزمون خود معترض هستند، می‌توانند تقاضای کتبی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۷.۴.۱۲ به آدرس پستی: تهران- بلوار نلسون ماندلا – کوچه گلفام – پلاک ۵۴ – دبیرخانه مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضائیه – کدپستی ۱۹۱۵۶۷۳۷۵۰ از طریق پست ارسال کنند. لازم به ذکر است به اعتراضات حضوری و یا تلفنی پاسخ داده نخواهد شد. در ضمن به اعتراضاتی که بعد از تاریخ مذکور ارسال گردد، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. سلام دوستان
    لطفا کسی به من بگه چطوری نتیجه آزمونو نگاه کنم؟؟کدوم سایت برم….من از اون موقع از هر طریقی میرم خطای ۴۰۴ میاد…اصلا نمیدونم قبولم یا نه؟؟

  2. باسلام. بنده باتوجه به اینکه فرزند جانباز می باشم و اینکه نزدیک به قبولی بوده امتیازم، اعتراض نموده ام ولی خبری از اعتراض ها نیست چگونه باید پیگیر نتیجه اعتراضم باشم؟؟
    لطفا راهننایی بفرمایید ممنون می

  3. سلام
    والا منم بالای ۶۰ درصد زدم ولی نتیجه ام ۲۰ درصد شده واقعا فایده نداره دیگه چرا باید الکی رد بشیم

  4. با سلام
    به نظر به دلیل راحتی پاسخ ها – از آنجایی که عمدتا مشابه نمونه سوالات سنوات قبل بودند- سطح امتیازها بالا بوده همه بر این تصور که به طیف وسیعی از سوالات پاسخ دادند راضی از ازمون بیرون آمدند اما همانطور که گفتم این وضعیت برای همه یا عمده شرکت کنندگان بوده، اینکه بیان شده نمره آخرین فرد قبولی ، محتمل است برای هر استان ظرفیتی معین شده باشه که در ازمون های چند مرحله ای بزرگ ترین مانع برای قبولی افراد است چرا که در یک لیوان مقدار معینی اب جای می گیرد نه بیشتر ولو اینکه یکی بعد از فرد افتاده در لیوان فرد بسیار قوی ی هم باشد ! در این بین سهمیه ها را هم نباید از نظر دور داشت چرا که اینها هم بر میزان تضیق ظرفیت موثراند اینکه در نتیجه ازمون درصد بیاید مثلا ۷۹/۶۷ علت چیست مکتوم است
    به هر حال به نظرم کسی که به ۷۰ درصد از سوالات به طور صحیح پاسخ می دهد شایستگی شرکت در مراحل بعدی را دارد و در آزمون های چند مرحله ای می شد اینها را هم دعوت نمود که اینگونه نشده است.
    چاره ای نیست جز تمسک به اعتراض کتبی به هر حال تشخیص با دیگری است.
    الله اعلم

  5. آیا کسی هست که به عنوان ذخیره قبول شده باشد؟نمره من خیلی نزدیک به آخرین فرد قبولی است ممکنه توذخیره ها باشم؟ اگه کسی خبر داره خواهشا بگه.

  6. شیوه اعتراض چه طوری ؟؟؟؟؟؟؟مکتوب باید باش ؟؟؟؟؟ من بالای ۹۰ % درصد زدم نتیجه اومده ۷۰/۷۰ واقعا عجیب .

    1. بغیر از شکایت به دیوان عدالت اداری که نمایندگیش در دادگستری مراکز استان هستش هیج کاری نمیشه کرد آزمون وکلا هزاران اعتراض فرستاده شده هیچکدوم نگاهم نکردن فقط مراجعه به دیوان تنها راهه

  7. چه نتایج عجیب غربی رو داریم مشاهده می کنیم . واقعا عجیبه . این امیتاز های که ما گرفتم یا اون چیزی که جواب دادیم خیلی متفاوته بخدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا