اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۳۹۴

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۳۹۴

برای دریافت نتیجه اینجا کلیک کنید

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر (دانش‌پذیری کارشناسی ارشد) سال ۱۳۹۴ دانشگاه پیام‌نور (نوبت پانزدهم)

۱۳۹۴/۰۵/۲۱

 با آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر (دانش‌پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام‌نور در سال ۱۳۹۴(نوبت پانزدهم) اعلام گردیده، از آنها دعوت به عمل می آید که از تاریخ  8/6/94 تا ۱۱/۶/۹۴ بمنظور ثبت‌نام در کد قبولی اعلام شده به سایت دانشگاه پیام نور به آدرس  https://reg.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام:

۱- اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه. (دو سری).

۲- اصل و تصویر کارت ملی.

۳- 6 قطعه عکس ۴×3 جدید تمام رخ با زمینه روشن تهیه شده در سالجاری و پشت نویسی شده.

۴- اصل و تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد.

تبصره ۱: پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی‌باشند؛ لازم است اصل گواهی دانش‌آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) را ارائه نمایند که در آن عبارت زیر قید شده باشد.

«اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ویا شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد.»

تبصره ۲: دارندگان مدارک تحصیلی معادل می‌بایست حائز شرایط «آیین نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیر رسمی در آزمونهای ورودی مقاطع بالاتر» مصوب جلسه ۸۴۵ مورخ ۹۲/۴/۱۵ شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که طی بخشنامه شماره ۷۷۶۳۳/۲ مورخ ۹۲/۵/۲۸ توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ابلاغ گردیده، باشند.

تبصره ۳: بر اساس مصوبه شماره ۳۶۸ مورخ ۷۴/۱۱/۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب و فضلاء حوزه علمیه که بر اساس مدارک صادر شده توسط مدیریت حوزه علمیه قم و یا مشهد دوره سطح دو را با موفقیت گذرانده‌اند، همانند دارندگان مدرک کارشناسی می‌توانند در رشته‌های علوم انسانی این دوره تحصیل نمایند.

۵- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (برای برادران)

یادآوری مهم:

کلیه پذیرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع دقیق از چگونگی ثبت‌نام خود از روز یکشنبه ۹۴/۶/۸ به سایت دانشگاه پیام‌نور به نشانی: http://pnu/ac.ir  مراجعه نمایند.

در پایان لازم به ذکر است که کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در این آزمون از این تاریخ بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده می‌باشد. لذا داوطلبان در صورت هرگونه سئوال می‌توانند منحصراً از طریق سیستم ارسال درخواست الکترونیکی سایت این سازمان حداکثر تا تاریخ ۹۴/۶/۲۸ اقدام نمایند و از مراجعه حضوری جداً خودداری نمایند

بدیهِی است به مکاتباتی که پس از تاریخ ۹۴/۶/۲۸ واصل گردد پاسخ داده نخواهد شد.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا