اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت ظرف چند روز آینده

احمد تویسرکانی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور :

نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت ظرف چند روز آینده اعلام می شود

۱۲۰۰ نفر از پذیرفته شدگان این آزمون به استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خواهند آمد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ظرف چند روز آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود.

"احمد تویسرکانی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی‌ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهارداشت: آخرین کنترل‌ها در این زمینه با حوزه معاونت منابع انسانی رئیس‌ جمهور صورت گرفته و ظرف چند روز آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود.
 
وی ادامه داد: این آزمون در راستای بهینه‌ سازی و به کارگیری نیروی انسانی متخصص با حضورحدود ۱۵ هزار نفر برگزار شد که از این میان، بعد از طی مراحل قانونی ۱۲۰۰ نفر به استخدام این سازمان در خواهند آمد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در برخی از سایت‌ها بیان شده که مراحل گزینش و مصاحبه از پذیرفته‌ شدگان این آزمون در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تا اسامی پذیرفته‌ شدگان اعلام نشود انجام چنین امری ممکن نیست و هنوز اسامی از طریق سایت سازمان ثبت اعلام نشده است.
 
آزمون استخدامی‌ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ۲۸ شهریور ماه امسال در تهران و ۷ استان کشور برگزار شد که احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نحوه برگزاری این آزمون بازدید کرد.
 
لازم به ذکر است، از۱۲۰۰ نفری که به استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشوردر خواهند آمد، ۳۵۰ نفر در حوزه فناوری اطلاعات و مالکیت معنوی و سایر افراد در دیگر بخش‌های تخصصی این سازمان به کارگیری خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا