اعلام زمان انتشار نتایج آزمون ارشد ۹۵ دانشگاه آزاد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی:

نتایج آزمون کارشناسی ارشد سه‌شنبه ۲۳ شهریور اعلام می شود

پایگاه خبری اختبار- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج آزمون کارشناسی ارشد سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه روی وب سایت این دانشگاه به نشانی www.azmoon.com قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر فرهاد حسین زاده لطفی با بیان اینکه ظرفیت‌های پذیرش براساس ممیزی‌های دقیق و قواعد علمی اعلام می‌شود، افزود: با توجه به توسعه تحصیلات تکمیلی در سال‌های اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی، شانس قبولی در محل موردنظر داوطلبان بسیار بالا است و عدالت آموزشی بومی در دانشگاه آزاد اسلامی محقق شده است.

وی ادامه داد: داوطلبانی که در سایر دانشگاه‌ها نیز پذیرفته شده باشند و نتیجه قبولی آن‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شود، با هیچ گونه محدودیتی از حیث ثبت‌نام مواجه نخواهند بود و می‌توانند با مراجعه به واحد دانشگاهی، ثبت‌نام نهایی خود را انجام دهند.انتخاب دانشگاه نیز برای افرادی که اعلام آمادگی کرده اند، در نظر گرفته شده است.

 به این معنا که اگر داوطلبی در هیچ یک از کد رشته محل‌های انتخابی خود نمره لازم را کسب نکرده باشد، دانشگاه در یک کد رشته محل دیگر که داوطلب در آن حائز نمره قبولی شده، برای داوطلب اعلام قبولی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا