اعلام جزئیات تقویم آموزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

جزئیات تقویم آموزشی و زمان حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

زمان حذف و اضافه ۱۰ تا ۱۴ مهر است

پایگاه خبری اختبار- دکتر فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح تقویم آموزشی دانشگاه، زمان حذف و اضافه و… پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسین زاده لطفی با اشاره به ابلاغ تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۶-۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این تقویم برای اجرا به تمام واحدهای داشگاهی ابلاغ شده و بدیهی است به منظور وحدت رویه واحدهای مجری باید براساس این تقویم عمل کنند.

حسین زاده لطفی درخصوص زمان ثبت نام، شروع کلاس ها، حذف و اضافه واحدها، پایان نیمسال تحصیلی و امتحانات اظهار داشت: ثبت نام نیمسال اول تحصیلی از ۱۶ تا ۲۵ شهریور، شروع کلاس ها ۲۷ شهریور و زمان حذف و اضافه ۱۰ تا ۱۴ مهر است. همچنین نیمسال اول ۱۶ دی به پایان رسیده و امتحانات از ۱۸ تا ۳۰ دی برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیلی از ۲ تا ۷ بهمن بوده و کلاس ها از ۹ بهمن آغاز می شود و حذف و اضافه واحدها از ۲۳ تا ۲۷ بهمن امکانپذیر است. همچنین۱۱ خرداد ۹۶ زمان پایان کلاس های نیمسال دوم است و امتحانات از ۱۷ تا ۲۹ خرداد ۹۶ برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، درخصوص ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان از ۳ تا ۸ تیر انجام خواهد شد. حذف و اضافه و شروع کلاس ها از ۱۰ تیر خواهد بود که کلاسها تا ۲ شهریور ادامه داشته و امتحانات این ترم از ۴ تا ۹ شهریور ۹۶ برگزار می شود.

حسین زاده لطفی در ادامه با بیان جزئیاتی از تقویم آموزشی و زمان حذف و اضافه واحدهای درسی خاطرنشان کرد: دانشجویان کاردانی و کارشناسی می توانند حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۰ واحد در هر نیمسال تحصیلی اخذ کنند. برای دانشجویان جدیدالورود امکان حذف و اضافه وجود داشته و در صورت لزوم، امکان حذف اضطراری درس نیز وجود دارد.

وی افزود: زمان حذف و اضافه در تقویم آموزشی تمامی واحدها یکسان است.

لازم به ذکر است جدول تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۶-۹۵ به شرح زیر است:

برگزاری امتحانات

پایان کلاس

حذف و اضافه

شروع کلاس

ثبت نام و انتخاب واحد

نیمسال

۱۸/۱۰/۹۵ تا۳۰/۱۰/۹۵

۱۶/۱۰/۹۵

۱۰/۷/۹۵ تا ۱۴/۷/۹۵

۲۷/۶/۹۵

۱۶/۶/۹۵ تا ۲۵/۶/۹۵

اول

۱۷/۳/۹۶ تا ۲۹/۳/۹۶

۱۱/۳/۹۶

۲۳/۱۱/۹۵ تا۲۷/۱۱/۹۵

۹/۱۱/۹۵

۲/۱۱/۹۵ تا ۷/۱۱/۹۵

دوم

۴/۶/۹۶ تا ۹/۶/۹۶

۲/۶/۹۶

۱۰/۴/۹۶

۱۰/۴/۹۶

۳/۴/۹۶ تا ۸/۴/۹۶

دوره تابستان

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا