اطلاعیه کانون وکلای آذربایجان شرقی برای پذیرش داوطلبان جدید آزمون وکالت ۹۶

اطلاعیه کانون وکلای آذربایجان شرقی برای پذیرش داوطلبان جدید آزمون وکالت ۹۶

از ۳۰ نفر دیگر از داوطلبان سهمیه آزاد برای پذیرش دعوت شده است

پایگاه خبری اختبار- کانون وکلای آذربایجان شرقی با انتشار اطلاعیه ای از ۳۰ نفر دیگر از داوطلبان آزمون وکالت ۹۶ برای ثبت نام و پذیرش دعوت کرد.

کانون وکلای آذربایجان شرقی ابتدا از داوطلبان رتبه ۱ تا ۷۱ سهمیه آزاد برای ثبت نام دعوت کرده بود و پس از آن و به فاصله بک هفته، از داوطلبان رتبه ۱ تا ۳۱ سهمیه ایثارگران آزمون وکالت ۹۶ نیز برای ثبت نام دعوت کرد.

در این مرحله و با انتشار اطلاعیه ای تحت عنوان «اطلاعیه شماره ۳ اصلاح ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون ورودی سال ۹۶» از سی نفر دیگر شامل رتبه های ۷۱ تا ۱۰۰ سهمیه آزاد نیز برای ثبت نام و پذیرش دعوت شده است.

ظرفیت کانون وکلای آذربایجان شرقی در آگهی آزمون وکالت ۹۶، ۱۰۰ نفر اعلام شده بود و ظاهرا این طور به نظر می رسد که این کانون نیز قصد دارد داوطلبان سهمیه ایثارگران را مازاد بر ظرفیت اعلام شده پذیرش کند.

اطلاعیه کانون وکلای آذربایجان شرقی به این شرح است :

اطلاعیه کانون وکلای آذربایجان شرقی برای پذیرش داوطلبان جدید آزمون وکالت 96

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. توجه توجه توجه توجه متن زیر ب ماده (۵۹) مکرر به قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را بخوانید.لطفا این قانون را بخوانید ۳۰ درصد سهمیه صدور پروانه وکالت باید به ایثارگران اضافه شود اما متاسفانه کانون ها درا فزایش قبول شدگان اصلا به این متن قانون توجه نمیکنند. اصلا بنظرم قانون را نخوانده اند.یعنی هرچقدر پذیرش دارند باید ۳۰درصد شامل سهمیه شود.پس اگر پذیرش ۵۰ تا بود شده ۷۰تا. باید ۳۰درصد۷۰ نفر ایثارگر باشد .اگر حرف من اشتباه است نظر بدهید. واقعا دارند حق سهمیه ایثارگران را که قانون گفته خورده میشود.من که به دیوان عدالت اداری ودادگاه عالی قضات شکایت میکنم. مگر بالاتر از قانون داریم.حداقل نفرات جلوی من پذیرش شوند سال دیگر قبول شوم

    «قوه قضائیه، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، کانون وکلای دادگستری، کانون کارشناسان رسمی، مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه مکلفند سی‌ درصد (۳۰٪) از سهمیه صدور دفاتر خدمات قضایی و الکترونیک، سردفتری، صدور پروانه وکالت، مجوز کارشناسان رسمی دادگستری را به فرزندان و همسران شهدا، جانبازان با حداقل ده درصد (۱۰٪)، آزادگان با داشتن حداقل سه ماه سابقه اسارت و رزمندگان با داشتن حداقل شش ماه حضور در جبهه و همسر و فرزندان جانبازان بیست‌وپنج درصد (۲۵٪) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان و فرزندان رزمندگان دارای حداقل داوزده ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه بدون رعایت شرط سنی در صورت واجد شرایط بودن اختصاص دهند.»

  2. این که گفته ((شناسنامه از تمام صفحات دو سری در یک صفحه a4 به صورت یک رویه)) یعنی چی؟ یعنی تمام صفحات شناسنامه رو تو یک صفحه a4 باید جا بدیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا