اطلاعیه شماره ۹- نحوه و زمان ارائه مدارک پذیرفته شدگان اولیه فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

نحوه و زمان ارائه مدارک پذیرفته شدگان مرحله ابتدایی فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۹۵

پایگاه خبری اختبار- مرکز آمار و انفورماتیک قوه قضاییه، اطلاعیه ای را درباره نحوه و زمان ارائه مدارک پذیرفته شدگان مرحله ابتدایی تأسیس دفاتر خدمات قضایی منتشر کرد.

متن اطلاعیه شماره ۹ مرکزآمار و فناوری قوه قضاییه که در وب سایت این مرکز انتشار یافته، اطلاعات به این شرح است:

با توجه به اعلام نتایج ثبت نام متقاضیان تاسیس دفاتر خدمات، در این مرحله فهرست دو برابر ظرفیت هر حوزه قضایی اعلام گردیده است. منظور از «پذیرفته شده» صرفاً در مرحله ابتدایی بوده و تایید نهایی منوط به انجام رویه های تکمیلی می باشد. بنابراین افراد پذیرفته شده در انتظار تماس یا اطلاع رسانی بوده و به هیچ عنوان به دادگستری یا اداره کل خدمات مراجعه ننمایند. بدیهی است مدارک بدون اعلام قبلی پذیرفته نگردیده و ترتیب اثر داده نمی شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۸۲ دیدگاه ها

  1. سلام
    بنده یه گروه دارم راجع به همین قضیه ولی متاسفانه ادرسشو میذارم مدیر این سایت اجازه نمیده و تایید نمیکنه

    1. سلام لطفا اگر شخصی از نتیجه نهایی یا دعوت به مصاحبه دفاتر قضایی اطلاعی دارد به اشتراک بگذارد تا هموطنان محترم و داوطلبین منتظر استفاده کنند

  2. سلام
    بالاخره کسی پیدا نشد از زمان انجام مصاحبه در استان آذربایجان غربی ما را مطلع نماید واقعا خیلی سخته سال جدید رو با بلاتکلیفی شروع کنیم

    1. گزارش روابط عمومی مرکز آمار وفناوری اطلاعات به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان حمید خالقی در جلسه شورای انفورماتیک که با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان برگزار شد، گفت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان های جیرفت، رفسنجان، کهنوج ، عنبرآباد، بافت ، راور، نرماشیر، ریگان و گلبافت در آینده نزدیک راه اندازی می شوند.
      وی اعلام کرد:با توجه به اینکه پذیرفته شدگان این ۹شهرستان تمام مراحل گزینش را با موفقیت طی کرده اند، در سه ماهه ی اول سال ۹۶ این دفاتر خدمات قضائی افتتاح خواهند شد.
      این مقام قضائی به حجم بالای ورودی پرونده به دستگاه قضائی اشاره کرد و افزود: دادگستری استان کرمان در جهت کاهش اطاله دادرسى و تسریع در رسیدگی به پرونده ها گام برمی دارد.
      وی تصریح کرد: حذف بروکراسی های دستى و الکترونیکى شدن امور یکى از مهمترین برنامه هایى است که طی چند سال گذشته در دستور کار معاونت آمار وانفورماتیک قوه قضائیه قرار گرفته است.
      خالقی ادامه داد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایى در استان کرمان هم در همین راستا بوجود آمده اند تا هم بخشى از تصدی گری ها از دوش دادگستری استان برداشته شود و هم کارها با سرعت بیشتری پیگیری شود.
      وی تاکید کرد:کاهش مراجعات حضوری، استفاده از ظرفیت بخش خصوصى، جلوگیری از اتلاف وقت مراجعان و تسریع در روند اجرایى پرونده ها از مهمترین مزایای تشکیل و گسترش دفاتر خدمات الکترونیک قضایى است.

      1. با سلام به شما دوست عزیز
        خبری که شما پیرامون استان کرمان بیان کردید همان اول صبح روز ۱۳۹۵/۱۲/۷ در خبرگزاری میزان و سایت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه دیدم و خواندم ممنون از بیان این خبر ولی من زمان انجام مصاحبه در آذربایجان غربی را میخواستم بدونم و مصاحبه در کرمان دردی از دردهای ما را دوا نمیکند باز هم از اطلاع رسانیتان ممنون و متشکر

  3. با سلام
    از قبول شدگان در سراسر استان آذربایجان غربی تقاضا دارم اگر کسانی برای مصاحبه دعوت شده اند یا اینکه زمان انجام مصاحبه آنان مشخص شده مارا هم مطلع نمایند.از زمان تحویل مدارک سه ماه و نیم است که میگذرد و همچنان خبری نیست مگر بررسی مدارک چقدر زمان میبرد؟چطور در بعضی استانها انجام شده ولی از بعضی استانها اصلا خبری نیست

  4. با سلام
    آن شخصی که نظر گذاشته بود که زمان مصاحبه اش مشخص شده اینکه میخواستم بدونم زمان انجام مصاحبه شما قبل از عید مشخص شده یا بعد از عید تا ببینم احتمالش هست با ما هم برای انجام مصاحبه تماس بگیرند؟ تو رو خدا جواب بدید

  5. با سلام
    اگر کسانی از زمان انجام مصاحبه در استان آذربایجان غربی اطلاع دارند اینکه در ماه اسفند انجام میگردد یا اینکه به سال بعد موکول میشود ما را حتما حتما حتما مطلع نمایند.

  6. با سلام اگر کسانی از زمان انجام مصاحبه در استان آذربابجان غربی اطلاع دارند اینکه قبل از اتمام سال انجام میشود یا اینکه به سال بعد موکول میشود ما را هم حتما حتما حتما مطلع نمایند

  7. سلام
    دوستان عزیزم
    همانطور که عرض کردم نتایج تا عید اعلام میشود
    هنوز بعضی استان ها را مدارکشون را بررسی نکردن تا برای مصاحبه دعوت کنن
    عجله نکنید
    بنده خودم در دفاتر مشغول کار هستم با دوستان درارتباطم اعلام کردن تا عید

    1. سلام
      مگر قرار است در کل کشور به صورت همزمان مصاحبه انجام شود؟مگر هر استان مصاحبه های خود رامستقل از دیگر استان ها انجام نمیدهد؟

  8. سلام به آن آقا یا خانمی که گفته بود تا آخر بهمن ماه نتایج دعوت به مصاحبه ها مشخص میشود. فقط سه روز کاری از بهمن ماه ماننده و فعلا خبری نیست آیا بازهم انتظار بکشیم یا منتظر دعوت و انجام مصاحبه در بعد از عید باشیم؟

      1. سلام
        آیا مصاحبه در کل کشور به صورت همزمان انجام میشود؟ ودیگر اینکه خود را برای مصاحبه در قبل از عید آماده بکنیم یا نه؟(قبول شده در یکی از شهرستان های آذربایجان غربی)

  9. با سلام خدمت جناب یارقلی عزیز
    با توجه به نزدیک شدن به عید و باقیماندن یک ماه از سال آیا واقعا میتوان امیدوار بود در این مدت باقیمانده مصاحبه ها انجام گردد یا اینکه باید قید مصاحبه را در قبل از عید زد و همچنان منتظر بود؟اضطراب و استرس شدیدی دارم .

    باتشکر فراوان از شما

  10. با سلام
    اگر کسانی اطلاع دارند که مصاحبه ها چه زمانی انجام میشود به ما هم اطلاع دهند با ۴ سال بیکاری و دوندگی بسیار واقعا از این سردرگمی خسته شدم ،زندگی ام به نتیجه این فراخوان بسته است

  11. با سلام
    امروز ۲۲ بهمن شد ولی خبری از دعوت و….دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نشد
    آیا کسی اطلاع دارد کی اعلام میکنند؟
    آیا کسی با تهران تماس گرفته و خبری در این خصوص دارد؟

  12. با سلام
    امروز ۲۲ بهمن شد ولی خبری از مصاحبه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نشد
    آیا کسی اطلاع دارد کی اعلام میکنند؟
    آیا کسی با تهران تماس گرفته و خبری در این خصوص دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا