اطلاعیه سازمان سنجش در مورد کارت ورود به جلسه صد و یازدهمین آزمون زبان انگلیسی تولیمو

اطلاعیه سازمان سنجش در مورد کارت ورود به جلسه صد و یازدهمین آزمون زبان انگلیسی تولیمو

کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ قابل مشاهده و دریافت است

اطلاعیه سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره تاریخ‌ و نحوه‌ پرینت کارت‌ صد و یازدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A2016)

بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته می‌رساند: 

۱- صد و یازدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته، صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۷/۲۹ منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد. برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه مورخ ۹۵/۷/۲۷ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org قرار می گیرد تا داوطلبان بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: نام و نام‌خانوادگی، سال تولد و شماره ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی، اصل شناسنامه یا اصل گذرنامه خود را ارائه نماید.

توضیح: چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت درآزمون هرگونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده نمودند، می‌توانند در روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۷/۲۸ صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند. 

۲- آدرس باجه رفع نقص کارت: 

دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران: ‌تهران، خیابان کارگر شمالی (امیرآباد)، بعد از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان های ۱۵ و ۱۶.

تذکر مهم:

داوطلبان لازم است لوازم مورد نیاز از قبیل مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاکن، مداد تراش و سنجاق را بهمراه داشته باشند و از آوردن‌ وسایل‌ اضافی‌ مانند ساک‌ دستی‌، کیف‌ دستی‌، پیجر، تلفن‌ همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و یا هرگونه وسایل ارتباطی الکترونیکی،‌ جزوه،‌ کتاب، ماشین حساب و نظایر آن و هم‌چنین وسایل‌ شخصی‌ به‌ جلسه‌ آزمون‌ اکیداً خودداری‌ نمایند. بدیهی‌ است‌ که‌ به‌ همراه داشتن‌ هر کدام‌ از وسایل‌ مندرج‌ در این‌ بند به‌ عنوان‌ تقلب‌ و تخلف‌ تلقی‌ و با داوطلبان‌ ذیربط برابر آیین‌ نامه‌ تقلب‌ و تخلف‌ رفتار خواهد شد.

ضمناً به اطلاع می‌رساند که واحد اطلاعات و پاسخگویی به سئوالات در این باره از این تاریخ لغایت ۹۵/۷/۲۸ همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است؛ لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سوالات خود می‌توانند به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا