اطلاعیه سازمان سنجش در مورد اعلام نتایج آزمون نیمه متمرکز دکتری (۹۲/۱/۲۴)

اطلاعیه سازمان سنجش در مورد اعلام نتایج آزمون نیمه متمرکز دکتری ۱۳۹۲

( ۱۳۹۲/۱/۲۴ )

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۸/۱۲/۹۱ به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۲ می‌رساند؛ کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور از تاریخ ۲۶/۱/۱۳۹۲ بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان قابل مشاهده بوده و داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای داوطلب (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی خواهند داشت.
آن دسته از داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی گردیده‌اند می‌بایست از روز پنج‌شنبه مورخ ۲۹/۱/۱۳۹۲ لغایت یکشنبه ۱/۲/۱۳۹۲ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کد) در سایت این سازمان اقدام نمایند، به این دسته از داوطلبان توصیه می‌شود، ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی اقدام نموده و کدرشته محل‌های مورد نظر خود از کدرشته‌محل‌های رشته امتحانی ذیربط انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام نمایند. (دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون از طریق سایت این سازمان قابل دریافت می‌باشد).
نتایج اولیه داوطلبان:
نتایج اولیه به صورت چند برابر ظرفیت پذیرش در هر کدرشته امتحانی و براساس نمره کل حاصل از ۸۰% نمره آزمون و ۲۰% معدل (شامل معدل‌های تراز شده مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه‌ای) و با توجه به کدرشته امتحانی که داوطلب در آزمون آن شرکت نموده است، اعلام گردیده است.
تبصره ۱: با توجه به آئین‌نامه ابلاغی آزمون دکتری، اصلاحیه مورخ ۲۸/۸/۹۱ و نامه شماره ۲۴۵۲۳۳/۲ مورخ ۲۸/۱۲/۹۱ معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری استخراج اسامی چند برابر ظرفیت (مجاز به انتخاب رشته) براساس حدنصاب نمره‌ای که توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع تعیین و به سازمان اعلام شده است صورت گرفته است.
تبصره ۲: افراد مجاز به انتخاب رشته با توجه به نمره اکتسابی، کد محل انتخابی و ظرفیت رشته محل‌ها و در مقایسه با سایر داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، برای مصاحبه به کدرشته محل‌ها معرفی خواهند شد. بدیهی است فردی که مجاز به انتخاب رشته می‌شود، در صورت عدم احراز شرایط لازم در مقایسه با سایر انتخاب رشته کنندگان برای مصاحبه معرفی نخواهد شد.
پذیرش نهایی:
۱- پس از انتخاب رشته توسط داوطلبان با توجه به ظرفیت هر کد رشته محل دانشگاهی و بر اساس اولویت کد رشته محل‌های انتخابی و نمرات علمی آزمون و با در نظر گرفتن سایر ضوابط (از جمله سهمیه رزمندگان، مربی و …) از بالاترین نمره تا چند برابر ظرفیت هر کدرشته محل، فهرست اسامی داوطلبان واجد شرایط شرکت در مصاحبه (هر داوطلب حداکثر به پنج کدرشته محل) استخراج و در اوایل نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ به منظور شرکت در مصاحبه از طریق سایت سازمان اعلام خواهد شد.
۲- داوطلبانی که اسامی آنان برای شرکت در مصاحبه اعلام می‌گردد بایستی با توجه به جدول زمانی اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه اسامی درج می‌گردد با به همراه داشتن مدارک لازم به شرح مندرج در اطلاعیه ذیربط و مدارکی که مورد نظر دانشگاه مصاحبه کننده می‌باشد (با توجه به اطلاعات مندرج در سایت هر دانشگاه) به مؤسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه و در مصاحبه شرکت نمایند.
۳- پس از انجام مصاحبه و اعلام نمرات مصاحبه از طرف دانشگاه‌های پذیرنده، گزینش نهایی داوطلبان براساس نمره کل نهایی حاصل از ۵۰% نمره علمی آزمون (نمره کل اولیه) و ۵۰% نمره مصاحبه واصله از دانشگاه و اولویت کدرشته ‌محل‌هایی که برای مصاحبه معرفی شده‌اند، صورت خواهد گرفت و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در نیمه دوم شهریورماه ۱۳۹۲ اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا