اطلاعیه سازمان سنجش در مورد آزمون استخدامی متمرکز ۹۴

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور

در مورد کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ۹۴

کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۴ منتشر می شود

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور – سال ۱۳۹۴

۱۳۹۴/۰۲/۲۷

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۴ ثبت‌نام نموده‌اند، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان می رساند که باتوجه به شهرستان محل اقامت (حسب مورد بند ۲۷ و یا ۳۰ تقاضانامه ثبت نامی)حوزه های امتحانی داوطلبان به شرح جدول شماره یک این اطلاعیه تعیین شده است وتوضیحات لازم درخصوص توزیع کارت وبرگزاری آزمون به شرح ذیل به اطلاع می رسد :

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه ۹۴/۰۲/۲۹ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۵ و ۱۶ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه، نام دستگاه اشتغال، داوطلب بومی، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۹۴/۰۳/۰۱ منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتیکه نسبت به بندهای ۳، ۸، ۱۳، ۱۴ و ۱۷ (جنس، مذهب، مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و خوشه شغلی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه نمایند.

۲ـ چنان چه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳- چنان چه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌ نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده سازمان سنجش در روزهای چهارشنبه ۹۴/۰۲/۳۰ و پنجشنبه ۹۴/۰۲/۳۱ صبح از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می گردند، آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون به شرح جدول شماره ۲ می‌باشد.

د‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌  8:30 (هشت و سی دقیقه‌) صبح روز جمعه ۹۴/۳/۱  آغاز می‌گردد.

۳- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

۶-چنانچه درهرمرحله ازآزمون (ثبت نام، شرکت درآزمون وحتی پس از اعلام نتایج اولیه )مشخص گردد که داوطلبی واجدشرایط شرکت در آزمون وپذیرش نمی باشد مطابق ضوابط باوی رفتار خواهد شد.

ه‍ – قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری

ماده ۵- تخلفات و جرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:
الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌ نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌ دار.
ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:
۱- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.
۲- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌ اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سوال برای تخلف در آزمون.
۳- ثبت‌ نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.
ج- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌ دار.
د- کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون برای پاسخ به سوالات.
ه‍- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها.
و- هرگونه تغییر غیرمجاز سوالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.
ز- افشای سوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو.
ح- خرید یا فروش سئوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد.

ماده ۶- هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازات های زیر را درباره متخلفان دارند:
الف- در مورد مشمولان بند (الف) ماده (۵): اخطار کتبی با درج در پرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذی ربط یا محرومیت از گزینش در آزمون همان سال.
ب- در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده (۵): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.
تبصره- آرای هیأت‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (۶) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.

ماده ۷- در مورد مشمولان بندهای (د)، (هـ)، (و) (ز) و (ح) ماده (۵) هیأت‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (۱۰.۰۰۰.۰۰۰) ریا ل تا یک میلیارد (۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می‌نمایند.

ماده ۸– ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (۵) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد، موجب تشدید مجازات می‌شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می‌گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می‌باشد.

ماده ۹- رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (۶) و (۷) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می‌گردد.

ماده ۱۰- در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازات های مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (۶)، هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت مؤسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود، و چنان چه گواهی فارغ‌التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی هستند.

ماده ۱۱- چنان چه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلبی و سوابق تحصیلی وی مغایرت های غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی است.

ماده ۱۲- هر مؤسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون‌های مورد بحث این قانون فعالیت می‌کند، چنانچه در تخلفات ماده (۵) مشارکت داشته باشد، مجوز تأسیس آن لغو می‌شود و مدیران مسوول آنها، علاوه بر محرومیت دائمی از تأسیس و اداره این گونه مراکز، به مجازات‌های پیش‌بینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم می‌شوند، و چنانچه مؤسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مدیران مسوول آنها حداکثر مجازات مندرج در ماده (۶) است.
تبصره- در مورد آموزشگاه هایی که فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذی ربط مدعی‌العلوم نیز می‌تواند رأساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.

در خاتمه داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج شنبه ۹۴/۰۲/۳۱ به غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن های‌ 99-88923595 در میان بگذارند.

جدول شماره ۱-شهرستان‌ محل‌ برگزاری آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه­های اجرایی کشور – سال‌ 1394
نام استان
شهرستان محل
برگزاری آزمون
استان محل اقامت
آذربایجان شرقی
تبریز
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای آذرشهر، اسکو، اهر، بستانآباد، تبریز، جلفا، خداآفرین، سراب، شبستر، کلیبر، مرند، میانه، ورزقان، هریس و هشترود از استان آذربایجان شرقی می باشند.
مراغه
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای مراغه، بناب، چاراویماق، عجب شیرو ملکان از استان آذربایجان شرقی می باشند.
آذربایجان غربی
ارومیه
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ارومیه و اشنویه ازاستان آذربایجان غربی می باشند.
خوی
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای خوی، چایپاره، سلماس، ماکو چالدران، پلدشت و شوط ازاستان آذربایجان غربی می باشند.
میاندوآب
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای پیرانشهر، مهاباد، سردشت، میاندوآب، بوکان، نقده، شاهین دژ و تکاب از استان آذربایجان غربی می باشند.
اردبیل
اردبیل
کلیه داوطلبان استان اردبیل‌
اصفهان
اصفهان
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اصفهان، برخوار، خمینی شهر، خور وبیابانک، دهاقان، سمیرم، شاهین شهر و میمه، شهررضا، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نائین وگلپایگان از استان اصفهان می باشند.
نجف آباد
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای تیران و کرون، چادگان، خوانسار، فریدن، بوئین میاندشت، فریدونشهر و نجف آباد از استان اصفهان می‌باشند.
کاشان
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز و اردستان از استان اصفهان می‌باشند.
ایلام
ایلام‌
کلیه داوطلبان استان ایلام‌
بوشهر
بوشهر
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای بوشهر، تنگستان، جم، دشتی، دیر، دیلم، عسلویه، کنگان و گناوه از استان بوشهر می باشند.
دشتستان
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان شهرستان دشتستان از استان بوشهر می باشند.
تهران
تهران
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، قدس، بهارستان، پردیس، تهران، دماوند، ملارد، شمیرانات و فیروزکوه از استان تهران می باشند.
ری
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای پیشوا، ری، ورامین، پاکدشت و قرچک از استان تهران می باشند.
چهار محال و بختیاری
شهر کرد
کلیه داوطلبان استان چهار محال‌ و بختیاری‌
خراسان جنوبی
بیرجند
کلیه داوطلبان استان خراسان خراسان جنوبی است.
خراسان رضوی
مشهد
 
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای بینالود، چناران، درگز، سرخس، فریمان، فیروزه، قوچان، کلات، مشهد و نیشابور از استان خراسان رضوی می باشند.
تربت حیدریه
 
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای تربت حیدریه، تایباد، گناباد، مه ولات، زاوه، کاشمر، بردسکن، خواف، تربت جام، خلیل آباد، بجستان، رشتخوارو باخزر از استان خراسان رضوی می باشند.
سبزوار
 
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن از استان خراسان رضوی می باشد.
خراسان شمالی
بجنورد
کلیه داوطلبان استان خراسان شمالی به جزء حوزه های مندرج در شهرستانهای شیروان و اسفراین
اسفراین
کلیه داوطلبان شهرستانهای اسفراین
شیروان
کلیه داوطلبان شهرستانهای شیروان و فاروج
خوزستان
اهواز
 
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای آبادان، آغاجاری، امیدیه، اندیکا، اهواز، ایذه، باغ ملک، باوی، بندر ماهشهر، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر، دشت آزادگان، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون، گتوند، لالی، مسجدسلیمان، هفتگل، هندیجان وهویزه از استان خوزستان می باشند.
دزفول
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای دزفول‌، اندیشمک وشوش استان خوزستان می باشند.
زنجان
زنجان
کلیه داوطلبان استان زنجان‌
سمنان
سمنان‌
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای آرادان، سمنان، گرمسار و مهدی شهر از استان سمنان می باشند.
شاهرود
‌داوطلبانی‌که شهرستان ‌محل‌اقامت آنان یکی از شهرستانهای شاهرود، دامغان و میامی ا ز استان سمنان است.
سیستان و بلوچستان
زاهدان‌
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای خاش، زاهدان و میرجاوه از استان سیستان و بلوچستان می باشند.
زابل
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز ازاستان سیستان و بلوچستان است
ایرانشهر
 
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ایرانشهر، سراوان، فنوج، دلگان، مهرستان، سرباز و سیب سوران از استان سیستان و بلوچستان می باشند.
چا‌بهار
 
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای چا‌بهار، کنارک، نیک شهر و قصرقند از استان سیستان وبلوچستان می‌باشند.
فارس
شیراز
 
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهایآباده، ارسنجان، اقلید، بوانات، پاسارگاد، جهرم، خرامه، خرم بید، خنج، رستم، زرین دشت، سپیدان، سروستان، شیراز، فراشبند، فیروزآباد، قیر وکارزین، کازرون، کوار، گراش، لارستان، لامرد، مرودشت، ممسنی و مهر از استان فارس می باشند.
فسا
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای استهبان، داراب، فسا و نی ریز ازاستان فارس می باشند.
 
ادامه جدول شماره ۱-شهرستان‌ محل‌ برگزاری آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه­های اجرایی کشور – سال‌ 1394
نام استان
شهرستان محل
برگزاری آزمون
استان محل اقامت
قزوین
قزوین‌
کلیه داوطلبان استان قزوین‌
قم
قم
کلیه داوطلبان استان قم‌
کردستان
سنندج‌
کلیه داوطلبان استان کردستان‌
کرمان
کرمان
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای بافت، بردسیر، بم، رابر، راور، ریگان، زرند، فهرج، کرمان، کوهبنان و نرماشیر از استان کرمان می باشند.
جیرفت
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای عنبرآباد، جیرفت، رودبارجنوب فاریاب، کهنوج، منوجان، قلعه گنج و ارزوئیه از استان کرمان می باشند.
رفسنجان
 
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای رفسنجان، شهربابک، سیرجان و انار از استان کرمان می‌باشند.
کرمانشاه
کرمانشاه
کلیه داوطلبان استان کرمانشاه
کهکیلویه و بویراحمد
 
بویراحمد(یاسوج‌)
 
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای باشت، بویراحمد، بهمئی، دنا وگچساران از استان کهکیلویه‌ و بویراحمد می باشند.
کهگیلویه(دهدشت)
 
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای کهگیلویه (دهدشت)، چرام و لنده از استان کهگیلویه‌ و بویراحمد می باشند.
گلستان
گرگان
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای آق قلا، بندرگز، ترکمن، علی آباد، کردکوی، گرگان و گمیشان از استان گلستان می باشند.
گنبد کاووس
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای کلاله، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، رامیان و گنبد کاووس از استان گلستان می باشند.
گیلان
رشت
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای آستارا، آستانه اشرفیه، املش، بندرانزلی، رشت، رضوانشهر، رودبار، سیاهکل، شفت، صومعه سرا، طوالش، فومن و ماسال ازاستان گیلان می باشند.
لاهیجان
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای رودسر، لنگرود و لاهیجان از استان گیلان می باشند.
لرستان
 
خرم‌آباد
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای پلدختر، خرم آباد، دلفان، دوره، رومشکان، سلسله و کوهدشت از استان لرستان می باشند.
بروجرد
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای بروجرد، الیگودرز، ازنا و دورود از استان لرستان می باشند.
مازندران
 
ساری
 
کلیه داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ساری، بهشهر، نکا، گلوگاه، جویبار و قائم شهر از استان مازندران می باشد.
بابل(برادران)
‌مازندران ‌(داوطلبان مرد بجز شهرستانهای حوزه امتحانی ساری و چالوس)
بابلسر (خواهران)
‌مازندران‌ (داوطلبان زن بجز شهرستانهای حوزه امتحانی ساری و چالوس)
چالوس
 
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای تنکابن، نوشهر، عباس آباد، رامسر، نور، چالوس و کلاردشت از استان مازندران می باشند.
مرکزی
اراک
کلیه داوطلبان استان مرکزی
هرمزگان
بندرعباس
کلیه داوطلبان استان هرمزگان‌
همدان
 
‌همدان
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اسد آباد، بهار، رزن، فامنین، کبودرآهنگ و همدان از استان همدان می باشند.
ملایر
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ملایر، نهاوند وتویسرکان ازاستان همدان می باشند.
یزد
یزد
کلیه داوطلبان استان یزد.
البرز
 
کرج
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اشتهارد، ساوجبلاغ، طالقان، کرج، نظرآباد و فردیس از استان البرز می باشند.

جدول‌ شماره‌ 2- نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارتهای شرکت در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه­های اجرایی کشور – سال‌ 1394

نام استان
نام شهرستان
محل رفع نقص کارت
نشانی باجه‌های رفع نقص
آذربایجان شرقی
تبریز
دانشگاه تبریز
تبریز: بلوار ۲۹ بهمن، مدیریت امور آموزشی دانشگاه
تبریز
آذربایجان شرقی
مراغه
دانشگاه مراغه
مراغه: اتوبان امیرکبیر، میدان مادر، شهرک گلشهر،
دانشگاه مراغه
آذربایجان غربی
ارومیه
دانشگاه ارومیه
ارومیه: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه ارومیه،
ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی
آذربایجان غربی
خوی
دانشگاه آزاد اسلامی
واحد خوی
خوی: بلوار ولایت فقیه، دانشگاه آزاداسلامی واحد
خوی، ساختمان اداری
آذربایجان غربی
میاندوآب
مرکز آموزش عالی
شهید باکری میاندوآب
میاندوآب: بزرگ راه ولایت، بالاتراز کوی رابری،
نرسیده به ایستگاه راه آهن
اردبیل
اردبیل
دانشگاه محقق اردبیلی
اردبیل: خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی،
ساختمان اداره کل امور آموزشی
اصفهان
اصفهان
دانشگاه اصفهان
 اصفهان: میدان آزادی، خیابان دانشگاه، دانشگاه
اصفهان، ساختمان معاونت آموزشی
اصفهان
کاشان
دانشگاه کاشان
کاشان: کیلومتر ۶ بلوار قطب راوندی، دانشگاه
کاشان
اصفهان
نجف آباد
دانشگاه پیام نور
مرکز نجف آباد
نجف آباد: میدان آزادگان، بلوار طالقانی بعد از شهر
شادی، دانشگاه پیام نور مرکز نجف اباد
البرز
کرج
دانشگاه خوارزمی
– پردیس کرج
کرج: حصارک، میدان دانشگاه، دانشگاه خوارزمی
پردیس کرج
ایلام
ایلام
دانشگاه ایلام
ایلام: جاده مهران، روبروی سازمان همیاری
شهرداری­ها، مجتمع رفاهی و فرهنگی دانشگاه ایلام
بوشهر
بوشهر
دانشگاه خلیج
فارس بوشهر
بوشهر: خیابان شهیدماهینی، دانشگاه خلیج فارس
بوشهر
بوشهر
دشتستان
دانشگاه آزاد اسلامی
واحد دشتستان
دشتستان: روبروی دادگستری، دانشگاه آزاد
اسلامی واحد دشتستان
تهران
تهران (خواهران)
دانشگاه خوارزمی
– پردیس تهران
تهران: خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان شهید
مفتح، دانشگاه خوارزمی پردیس تهران
تهران
تهران (برادران)
دانشکده علوم اجتماعی
دانشگاه تهران
 تهران: بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای پل نصر
(گیشا)، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران
تهران
ری
دانشگاه آزاد اسلامی
واحد شهرری
تهران: بزرگراه خلیج فارس، روبروی حرم مطهر
حضرت امام خمینی(ره)، مجتمع دانشگاهی یادگار
امام (ره)
چهار محال و بختیاری
شهرکرد
دانشگاه شهرکرد
شهرکرد: بلوار رهبر، دانشگاه شهرکرد، معاونت
آموزشی
خراسان جنوبی
بیرجند
دانشگاه بیرجند
بیرجند: میدان شهدا، خیابان دانشگاه، دانشکده
هنر
خراسان رضوی
تربت حیدریه
دانشگاه تربت حیدریه
کیلومتر ۷ محور (تربت حیدریه-مشهد)، بعد از پل
هوایی عابر پیاده، دانشگاه تربت حیدریه
خراسان رضوی
سبزوار
دانشگاه حکیم سبزواری
سبزوار: توحید شهر، دانشگاه حکیم سبزواری،
طبقه همکف، دانشکده علوم پایه
خراسان رضوی
مشهد
دانشگاه فردوسی مشهد
مشهد: بلوار وکیل آباد، روبروی پارک ملت، درب
شمالی دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم
اداری و اقتصادی
خراسان شمالی
بجنورد
آموزش و پرورش
بجنورد
بجنورد: خیابان جوادیه ، مدیریت آموزش و پرورش
بجنورد، کارشناسی سنجش
خراسان شمالی
اسفراین
دانشگاه پیام نور
اسفراین
اسفراین: بلوارسربداران، جنب اداره برق
خراسان شمالی
شیروان
دانشگاه آزاد اسلامی
شیروان
شیروان: خیابان دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی
واحد شیروان
 خوزستان
اهواز
دانشگاه شهید چمران
اهواز
اهواز: بلوار گلستان، جنب پل پنجم، ورودی دانشگاه
شهید چمران اهواز
 خوزستان
دزفول
دانشگاه صنعتی
جندی شاپور (دزفول)
دزفول: روبروی پایگاه چهارم شکاری، دانشگاه
صنعتی جندی شاپور (دزفول)
 زنجان
زنجان
دانشگاه زنجان
زنجان: کیلومتر ۶ جاده تبریز، دانشگاه زنجان،
ساختمان مرکزی واحد رایانه
 سمنان
سمنان
دانشگاه سمنان
 سمنان: روبروی پارک سوکان، پردیس شماره یک
دانشگاه سمنان، مدیریت تحصیلات تکمیلی
دانشگاه
 سمنان
شاهرود
دانشگاه صنعتی
شاهرود
شاهرود: میدان هفتم تیر، بلوار دانشگاه، پردیس
اصلی دانشگاه شاهرود، سازمان مرکزی اداره کل
آموزشی
سیستان و بلوچستان
ایرانشهر
دانشگاه ولایت
– ایرانشهر
ایرانشهر: کیلومتر ۴ بزرگراه شهید مرادی، دانشگاه
ولایت ایرانشهر
سیستان و بلوچستان
چابهار
دانشگاه دریانوردی
و علوم دریایی چابهار
چابهار: بلوار دانشگاه، دانشگاه دریانوردی و علوم
دریایی چابهار، دانشکده علوم دریایی
سیستان و بلوچستان
زابل
دانشگاه زابل
زابل: کیلومتر۲ جاده بنجار، پردیس جدید دانشگاه
زابل، ساختمان ولایت، حوزه معاونت آموزشی
سیستان و بلوچستان
زاهدان
دانشگاه سیستان
و بلوچستان
 زاهدان: خیا بان دانشگاه ، روبروی بلوار معلم،
مجتمع ورزشی ۲۲ بهمن دانشگاه سیستان و
بلوچستان
فارس
شیراز
دانشگاه شیراز
شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی
رفاهی دانشگاه شیراز
فارس
فسا
دانشگاه فسا
 فسا: چهارراه هنرستان، بلوار شهیدمحب،
دانشگاه فسا
قزوین
قزوین
دانشگاه پیام نور
مرکز قزوین
قزوین: خیابان نواب شمالی، مجتمع ادارات،
دانشگاه پیام نور مرکز قزوین
قم
قم
دانشگاه قم
 قم: جاده قدیم اصفهان، بعدازشهرک قدس،
دانشگاه قم، سازمان مرکزی
کردستان
سنندج
دانشگاه کردستان
سنندج: خیابان پاسداران، خیابان دانشگاه درب
اصلی دانشگاه کردستان،
کرمان
جیرفت
دانشگاه جیرفت
جیرفت: کیلومتر ۸ جاده بندرعباس، دانشگاه جیرفت
کرمان
رفسنجان
دانشگاه ولی عصر(عج)
– رفسنجان
رفسنجان: ابتدای بلوار ولایت، سازمان مرکزی
دانشگاه ولی عصر (عج)، دفتر استعدادهای
درخشان
کرمان
کرمان
دانشگاه شهید باهنر
کرمان
کرمان: .بلوار جمهوری اسلامی، دانشکده فنی و
مهندسی دانشگاه شهید باهنرکرمان
 
ادامه جدول‌ شماره‌ 2- نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارتهای شرکت در آزمون آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه­های اجرایی کشور – سال‌ 1394
نام استان
نام شهرستان
محل رفع نقص کارت
نشانی باجه‌های رفع نقص
کرمانشاه
کرمانشاه
دانشگاه رازی
کرمانشاه
کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس
دانشگاه رازی، دانشکده علوم
کهگیلویه و بویراحمد
یاسوج
دانشگاه یاسوج
یاسوج: میدان معلم، خیابان دانشجو، دانشگاه
یاسوج، اداره آموزی وتحصیلات کمیلی
کهگیلویه و بویراحمد
دهدشت
دانشگاه پیام نور
مرکز دهدشت
دهدشت: خیایان فرهنگ، بعد از آموزش و
پرورش، دانشگاه پیام نور مرکز
دهدشت (ساختمان قدیم)
گلستان
گرگان
دانشگاه علوم
کشاورزی و منابع
طبیعی گرگان
گرگان: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم
کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
گلستان
گنبد کاووس
دانشگاه گنبدکاووس
گنبدکاووس: خیابان شهید فلاحی (فرودگاه
سابق)، انتهای بلوار بصیرت،
دانشگاه گنبد کاووس
گیلان
رشت
دانشگاه گیلان
رشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهر
بازی، پردیس دانشگاه گیلان
گیلان
لاهیجان
دانشگاه آزاد اسلامی
واحد شرق
گیلان (لاهیجان)
لاهیجان: خیابان کاشف شرقی، خیابان
شقایق، مجتمع اداری آموزشی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان
لرستان
بروجرد
دانشگاه حضرت
آیت الله عظمی
بروجردی (ره)
بروجرد: کیلومتر ۳ جاده (بروجرد-خرم آباد)،
دانشگاه آیت الله العظمی
بروجردی (ره)
لرستان
خرم آباد
دانشگاه لرستان
خرم آباد: کیلومتر۵جاده (خرم آباد -تهران )،
دانشگاه لرستان
مازندران
بابل (برادران)
دانشگاه صنعتی
نوشیروانی بابل
بابل: خیابان شریعتی، دانشگاه صنعتی
نوشیروانی بابل
مازندران
بابلسر
(خواهران)
دانشگاه مازندران
(بابلسر)
بابلسر: خیابان پاسداران، سازمان مرکزی
دانشگاه مازندران
مازندران
چالوس
دانشگاه آزاد اسلامی
واحد چالوس
چالوس: خیابان ۱۷ شهریور، روبروی مسجد امام
حسین(ع)، دانشگاه آزاد
اسلامی واحد چالوس – حوزه معاونت آموزش
مازندران
ساری
موسسه آموزش عالی
غیرانتفاعی و
غیردولتی هدف ساری
ساری: بلوار فرح آباد (جاده دریا)، کیلومتر ۵-
موسسه آموزش عالی
غیرانتفاعی و غیردولتی هدف ساری
مرکزی
اراک
دانشگاه اراک
اراک: میدان شریعتی، دانشگاه اراک، درب
جنوبی دانشگاه اراک
هرمزگان
بندرعباس
دانشگاه هرمزگان
بندرعباس: آزادشهر، بلوار افروز شهابی پور،
مجتمع آموزشی پژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدنها)
همدان
ملایر
دانشگاه ملایر
ملایر: کیلومتر ۴ جاده اراک، دانشگاه ملی ملایر
همدان
همدان
دانشگاه بوعلی سینا
همدان
همدان: چهار باغ شهید مصطفی احمدی
روشن، دانشگاه بوعلی سینا،
سازمان مرکزی، مدیریت امور آموزشی
یزد
یزد
دانشگاه یزد
یزد: صفائیه، چهارراه پژوهش، ساختمان کنار
ورودی درب دانش
 
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا