اطلاعیه اداره کل آزمون و جذب قوه قضاییه در مورد پاسخگویی به مراجعه کنندگان

اداره کل آزمون و جذب معاونت منابع انسانی قوه قضاییه طی اطلاعیه ای اعلام کرد :

از ابتدای شهریور ۱۳۹۴، پاسخگویی فقط از طریق مراجعه حضوری انجام می شود

اداره کل آزمون و جذب معاونت منابع انسانی قوه قضاییه طی اطلاعیه ای اعلام کرد از ابتدای شهریور ماه ۱۳۹۴ فقط از طریق مراجعه حضوری پاسخگو خواهد بود.

این اداره کل در اطلاعیه ای که «مهم» نامیده شده است، ضمن اعلام این مطلب از عدم پاسخگویی از طریق فکس و … خبر داده است، این در حالی است که استفاده از ابزار های نوین ارتباطی و الکترونیکی کردن سیستم های ارائه خدمات و پاسخگویی به مراجعه کنندگان از سیاست های اصلی مورد توجه همه سازمان ها و نهاد هاست.

اداره کل آزمون و جذب معاونت منابع انسانی قوه قضاییه که از جمله متولی برگزاری آزمون قضاوت و انجام مراحل گزینش و پذیرش پذیرفته شدگان این آزمون است در تقاطع خیابان سمیه و حافط شهر تهران و روبروی دانشگاه امیر کبیر واقع شده است.

اطلاعیه اداره کل آزمون و جذب معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به این شرح است :

اطلاعیه مهم: نحوه طرح درخواست در اداره کل آزمون و جذب

باسمه تعالی

بدین­وسیله به اطلاع عموم داوطلبان تصدی منصب قضاء می­رساند، از تاریخ ۱۳۹۴/۶/۱، هرگونه درخواست از اداره کل آزمون و جذب در رابطه با موضوعات جذب عمومی و اختصاصی، مصاحبه های علمی، اختبار پایان­ دوره کارآموزی قضایی و سایر موضوعات مرتبط با حوزه صلاحیت این اداره کل، صرفاً از طریق مراجعه حضوری به نشانی: تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، ساختمان شماره ۳ قوه قضائیه (معاونت منابع انسانی)، طبقه هشتم (اداره کل آزمون و جذب) واحد پاسخگویی به مراجعات و تکمیل فرم مربوط، قابل طرح و رسیدگی خواهد بود.

بدیهی است به درخواستهایی که از طرق دیگر از جمله فکس و …. به این اداره کل ارسال شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اداره کل آزمون و جذب

معاونت منابع انسانی قوه قضائیه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا