اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ درباره‌ اعلام‌ اسامی پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد ۹۷

 پذیرفته‌شدگان منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام نمایند

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش اطلاعیه‌ای درباره اعلام‌ اسامی پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد ۹۷ منتشر کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۷/۰۶/۱۱، به اطلاع داوطلبانی که در زمان مقرر با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب رشته اقدام نمودند، می‌رساند هم اکنون نتایج نهایی پذیرفته شدگان رشته‌محل‌های این دانشگاه از طریق پایگاه اطلا‌ع رسانی این سازمان قابل مشاهده می‌باشد و پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از تاریخ و نحوه ثبت‌نام لازم است به سامانه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس:  sanjesh.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

تذکرات مهم:

۱- داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته‌اند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محلهای قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.
۲- چنانچه داوطلبان درخصوص اعلام نتایج این دانشگاه سوالی داشته باشند لازم است موضوع را از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری نمایند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا