اختبار چه کرده است ؟

اختبار چه کرده است ؟

گزارشی به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس پایگاه خبری اختبار

پایگاه خبری اختبار- ۵ سال تلاش شبانه روزی تیم اختبار به پشتوانه اعتماد و همراهی جامعه حقوقی کشور ما را به نقطه ای رسانده است که می توانیم افق های بلندتری را برای فعالیت در عرصه خبری در زمینه تخصصی حقوق تصویر کنیم.

امروز به مناسبت ۲۷ دی ماه سالروز تاسیس اختبار، گزارش مختصری از مسیری که دراین سال ها طی کرده ایم به مخاطبان محترم که هر چه کرده ایم و شده ایم بی حضور آنان هیچ است، تقدیم می کنیم.

بازدید از پایگاه خبری اختبار

اختبار به عنوان پایگاه تخصصی حقوق و وکالت توانسته جایگاه بسیار خوبی را بین کاربران فضای مجازی و مخصوصا دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق به دست آورد. در یکسال گذشته بر اساس آمار ثبت شده توسط سیستم مدیریتی معتبر گوگل، مجموعا ۱,۳۷۷,۲۴۸ نفر به وبسایت اختبار مراجعه کرده‌اند و این افراد در این مدت ۶,۶۹۹,۷۸۹ بازدید از صفحات پایگاه خبری اختبار داشته اند.

ابزارهای مورد استفاده بازدیدکنندگان

بازدیدکنندگان اختبار نسبت به سال گذشته بیشتر از تلفن همراه برای مراجعه به پایگاه خبری اختبار استفاده کرده‌اند، در مجموع طی یکسال گذشته حدود ۶۵٪ بازدیدها از پایگاه خبری اختبار از طریق گوشی تلفن همراه و حدود ۳۲٪ به وسیله کامپیوتر و مابقی از طریق تبلت انجام شده است.

تعداد مطالب منتشر شده

در مجموع در طول ۵ سال گذشته بیش از ۵۵۰۰ مطلب حقوقی در پایگاه خبری اختبار منتشر شده است، اخبار و مطالب حقوقی منتشر شده در پایگاه خبری اختبار حاصل رصد شبانه روزی منابع متعدد خبری کشور و ارزیابی وثوق و اعتبار اخبار و بررسی های دقیق است.

دو اصل: دقت و سرعت

دقت در صحت و وثوق اخبار برای ما یک اصل است، به همین دلیل هم توانسته ایم اعتماد جامعه حقوقی کشور را به دست بیاوریم، از سوی دیگر با تلاش و هشیاری شبانه روزی عملا اجازه نداده ایم کوچک ترین اخبار مرتبط با جامعه حقوقی کشور از نظر پنهان بماند و به عنوان نمونه امسال هم مانند سال های گذشته پایگاه خبری اختبار اولین منبع انتشار خبر اعلام نتایج آزمون وکالت بود.

اعتبار بین المللی سایت پایگاه خبری اختبار

یکی از مهمترین معیارها برای رتبه بندی هر وبسایت اعتبار دامنه و صفحات آن می باشد. اعتبار وبسایت ها توسط شرکت بین المللی Moz با در نظر گرفتن حدود ۲۰۰ فاکتور مختلف محاسبه و اعلام می شود، در یکسال گذشته با تلاش فراوان تیم فنی پایگاه خبری اختبار، اعتبار دامنه پایگاه خبری اختبار به عدد ۳۸ رسیده و در حال حاضر به عنوان معتبرترین دامنه حقوقی کشور مطرح است. همچنین صفحه اصلی پایگاه خبری اختبار با اعتبار ۴۳ یکی از معتبرترین صفحه‌های حقوقی فارسی زبان در فضای مجازی است.

مجموعه قوانین

اختبار توانسته است یکی از کاملترین مجموعه قوانین موجود در فضای مجازی را گردآوری کند. همچنین فایلPDF بسیاری از قوانین پرکاربرد نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در حال حاضر ۲۹۰ عنوان قانون مختلف بر روی پایگاه خبری اختبار قرار گرفته و به طور مستمر بروزرسانی و اضافه می شود.

کانال تلگرام اختبار

با گسترش استفاده کاربران از شبکه های مجازی و مخصوصا پیام رسان تلگرام، در یکسال گذشته بخش عمده ای از فعالیت پایگاه خبری اختبار معطوف به فعالیت در این خبرسان در قالب کانال تلگرامی پایگاه خبری اختبار شده است، کانال اختبار در حال حاضر با بیش از ۴۰۰۰۰ عضو یکی از بزرگترین کانال‌های حقوقی کشور است.

رشد مخاطبین کانال تلگرام اختبار به حدی است که پس از یک سال از راه اندازی این کانال تلگرامی در بین تمامی کانال های تلگرام ایرانی، اختبار به عنوان یک کانال تخصصی در رتبه ۲۱۹۳ از لحاظ تعداد عضو قرار دارد.

توجه به این نکته لازم است که کانال تلگرامی پایگاه خبری اختبار یک کانال تخصصی است و در رقابت با کانال هایی با موضوعات عمومی یا تفریحی که مخاطبان عام دارند، قرار می گیرد، ضمن اینکه متاسفانه برخی کانال های تلگرامی با توسل به روش های متقلبانه برای پیشرفت ظاهری اعضای غیر واقعی اضافه می کنند که در این زمینه کانال تلگرامی اختبار با توجه به نمودارهای موجود همواره صرفا متکی به توجه و اعتماد کاربران بوده و همه اعضای این کانال تلگرامی واقعی هستند.


نمودار رشد اعضای کانال تلگرام اختبار از سایت الکساگرام

صفحه اینستاگرام

صفحه اینستاگرام اختبار از تاریخ ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۳ راه اندازی شده است و پس از گذشت ۳ سال توانسته تعداد ۲۴۶۰۰ نفر مخاطب را جذب نماید. مجموع ۱۰۳۲ پست ارسالی در صفحه اینستاگرام اختبار نشان دهنده جدیت و اهمیت شبکه اینستاگرام برای تیم اختبار است.

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۷ دیدگاه ها

  1. با سلام
    وبسایت مفید و به روزی برای حقوقدانان می باشد تشکر فراوان از مجموعه اختبار.
    پیشنهاد می شود حجم تبلیغات را در تلگرام اختبار و نیز سایت کم تر نمایید تا اخبار در میان انبوه تبلیغات گم نشودو همچنان اختبار پیشتاز بماند.

  2. سلام و سپاس فراوان از همه عزیزان زحمت کش سایت وزین و ارجمند اختبار که بدون حاشیه و سلیقه کمال اطلاعرسانی را انجام میدهد . خدا قوت

  3. تیم اختبار خسته نباشید وخداقوت ادامه راه هموار ممنون که تو همه لحظات کنار ما حقوقی ها هستید

  4. خسته نباشد، قطعا زحمت کشیده اید و الان هم با درآمدی که دارید در حال چیدن زحماتتان هستید. نوش جانتان.

  5. چرا تا دو سال قوه قضاییه نتیجه نهایی قضاوت رو طولش میده؟؟!!😟😟😟طرف ما تحقیقات محلی نزدیک به یه سال طول میکشه(جنوب غرب کشور) اما بعضی مناطق کشور همین تحقیقات محلی ۴ الی ۵ ماهه جمع میشه
    خیلی نامردیه 😐

  6. سلام جناب هوشیار
    روزى نیست که چندین بار این سایت رو رفرش نکنم و به کانالتون سر نزنم. همواره مفید و کاربردى.

    یه سوالم داشتم خدمتتون که مرتبط با این پست نیست.
    این امکان وجود داره که افزایش سهمیه به ضرر دوستان ایثار گر بشه؟
    از اونجایی که رتبه این دوستان صرفاً با سهمیه دار ها مقایسه میشه ممکنه شخصى در کانونى که ١٨ نفر سهمیه مى گیرن رتبه ٢٠ سهمیه بشه و درصد این فرد از نفر آخر سهمیه آزاد(بعد از اعمال سهمیه ) بیشتر باشه
    یعنى اگه از سهمیه استفاده نمى کرد در سهمیه آزاد قبول مى شد!
    این فرضزمتصور هست؟
    ممنون مى شم اعلام نظر بفرمایید.

  7. سلام…بفرمایید چه نکرده است….!!!!دست مریضاد دارید بخدا …تشکر میکنم و خدا قوت بهتون میگم..یاعلی

  8. با سلام و عرض ادب
    جا دارد به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس پایگاه خبری اختبار از مسئولین پر تلاش و دلسوز اختبار تشکر و قدردانی نماییم

  9. سلام…اختبار تولدت مبارک…به امید بهترین روزها برای تمام مدیران سایت اختبار به ویژه جناب دکتر هوشیار و سرکار خانم منا زنده دل…بی شک سایت اختبار تنها و بی رقیب ترین سایت اطلاع رسانی حقوق است و بی رقیب نیز خواهد ماند…افرین به شما مدیران محترم سایت…سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا