آگهی آزمون سردفتری ۹۷ هفته آینده منتشر می‌شود

تویسرکانی خبر داد:

جزییات برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی تا هفته آینده مشخص می‌شود

آگهی آزمون سردفتری 97

پایگاه خبری اختبار- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از مشخص شدن جزییات آزمون سردفتری اسناد رسمی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از ایسنا، احمد تویسرکانی در خصوص تاریخ برگزاری و شرایط ثبت‌نام آزمون سردفتری اسناد رسمی، اظهار کرد: ان شاءالله آگهی این آزمون تا هفته آینده اعلام می‌شود.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه جزییات و شرایط  آزمون سردفتری اسناد رسمی به صورت کامل مشخص شده است، گفت: بعضی از جزییات این آگهی نیاز به تغییراتی دارد که ان‌شاء‌الله پس از اعمال در اوایل هفته آینده تمامی جزییات و شرایط اعلام خواهد شد.

گفتنی‌ست احمد تویسرکانی در نشست خبری روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه با اصحاب رسانه اظهار داشته بود: یکی از موضوعاتی که مرتب از بنده سوال می‌کردند بحث اضافه کردن دفاتر اسناد رسمی در کشور بود که در این زمینه تکلیف قانونی داشتیم، براساس آمار مرکز آمار ایران انشاء‌الله به سرعت و احتمالاً‌ در اوایل سال آینده آزمون سردفتری را در کشور برگزار می‌کنیم و حدود ۱۰۰۰ دفترخانه اضافه خواهیم کرد که طبیعتاً چند هزار نفر مشغول به کار خواهند شد و کار‌های مقدماتی انجام شده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴۶ دیدگاه ها

  1. نمیدانم چه کنم اینو بخانم از وکالت می مانم نخانم سردفتری اعصابم بهم م فقط یه شهر بعدش ۳۰درصد ایثارگری بعدش یک برابر ظرفیت بعدش ازمون تهران بعدش فقط ۱۰۰۰نفر موندم والا خاهشا نگید باهم بخونین با وکالت خندم م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا