آغاز ثبت نام سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور شهریور ۱۳۹۵

ثبت نام سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور و دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت شهریور ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شد

آزمون روز جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد

پایگاه خبری اختبار- بنا بر اعلام قبلی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام در سومین آزمون استخدامی متمرکز داستگاه های اجرایی کشور از امروز، در سایت این مرکز به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و تا ۱۷ مهرماه ادامه خواهد داشت.

با عنایت به انجام اصلاحاتی در دفترچه های راهنمای این آزمون، داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند می توانند در صورت علاقه‌مندی با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات خود از تاریخ ۹۵/۷/۱۱ لغایت ۹۵/۷/۱۷ اقدام نمایند. علاوه بر این داوطلبانی که در مهلت قبلی موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، در صورت تمایل برای ثبت‌نام لازم است با توجه به دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام (سومین آزمون استخدامی متمرکز و استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) در بازه زمانی فوق (۹۵/۷/۱۱ الی۹۵/۷/۱۷) نسبت‌ به ثبت‌نام اقدام نمایند.

ثبت نام سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور و دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت شهریور ماه سال ۱۳۹۵ کلیک کنید

نکات مهم

قبل از آغاز روند ثبت نام، می بایست سریال ثبت نام ۱۲ رقمی سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور و دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت آبان ماه سال ۱۳۹۵ به مبلغ بیست و نه هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایید.

همچنین داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت نام را بطور کامل مطالعه کرده و شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه مذکور را داشته باشند.

در درج کد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورید. بدیهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.

توجه داشته باشید که ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده ۷ رقمی  و کد پیگیری ثبت نام ۱۵ رقمی دریافت نمایید. همچنین می بایست اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری نمایید.

اطلاعیه ثبت نام سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور ۱۳۹۵ را اینجا بخوانید

برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون اینجا کلیک کنید

برای ملاحظه اصلاحات دفترچه‌های راهنمای سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ۱۳۹۵ کلیک کنید

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا