آزمون های آزمایشی به همراه بستۀ جامع ویژه آزمون وکالت آرمان

آزمون های آزمایشی به همراه بستۀ جامع ویژه آزمون وکالت آرمان

مجتمع آموزش عالی آرمان مفتخر است، که از سال ۱۳۸۶ در حوزه ‌های مختلف آموزشی در خدمت دانشجویان عزیز بوده و طی این سال‌ها بر پایه‌ی صداقت و به پشتوانه ی اساتید برتر خود، تبدیل به برند معتبر آموزشی گردیده است.

 بر همین مبنا بر آن شده‌ایم تا با تکیه بر سال‌ها تجارب ارزشمند خود در زمینه‌ی آموزش و با بهره‌گیری از اساتید برتر و متخصص در زمینه‌ی دروس حقوقی گامی هرچند کوچک اما مؤثر در جهت خدمت ‌رسانی به خیل عظیم دانشجویان رشته‌ی حقوق و رشته‌های مرتبط برداشته باشیم.

از این رو در راستای تحقق این هدف، به دور از شتاب زدگی با برنامه‌ریزی دو ساله و تولید محتواهای جامع و مانع توسط تیمی متخصص و متعهد، از عزیزانی که خود سال‌ها در بهترین دانشگاه های کشور تحصیل نموده و از کوره ‌راه‌های آزمون های وکالت، ارشد و دکتری به سلامت و با بهترین نتایج و رتبه ها، سربلند بیرون آمده اند، قدم در این مسیر دشوار و پر مسئولیت گذاشته‌ایم.

جهت پیشبرد اهداف فوق در اولین گام به گردآوری بسته های جامع وکالت که شامل ۱۶ جلد کتاب (در دو مجموعه کتاب های درس به درس و شرح جامع) که مکمل یکدیگر هستند اقدام نموده ایم.

مجموعه کتاب های درس به درس که هر جلد کتاب در بر گیرنده ی کلیه ی مباحث مربوط به آن درس به صورت مفهومی می باشد و بی شک نیاز هر داوطلب قبل از مطالعه ی مواد قانون و نکات آن می باشد .

و مجموعه دوم کتاب های شرح جامع قوانین به صورت ماده به ماده همراه با نکات وتست های سنوات گذشته آزمون کارآموزی وکالت ذیل هر ماده می باشد.

از مزیت های  این کتب جمع آوری قوانین خاص و آراء وحدت رویه می باشدکه چون همه در یک مجموعه جمع آوری شده باعث سهولت نحوه ی یادگیری داوطلب می شود.

از دیگر مزایای بسته جامع وکالت آرمان ، دفتر نکته و برنامه ریزی است ، که باعث نظم دهی در ساعات مطالعه و همچنین یادآوری نکات به داوطلب می شود.

و در آخر هم کتاب تست جامع که دغدغه ی تمامی داوطلبان آزمون های حقوقی می باشد که شامل کلیه ی تست های سوابق از تمامی آزمون های حقوقی است.

با مطالعه کتاب های بسته جامع وکالت آرمان، شما نیازی به مطالعه هیچ کتاب ومنبع دیگری برای آمادگی آزمون وکالت نخواهید داشت.

آزمون های آزمایشی:

آزمون های آزمایشی آرمان به داوطلب کمک می کند تا با برنامه ریزی تخصصی و منسجم آزمون­ها هرهفته به هدف خود که قبولی در آزمون وکالت می باشد نزدیکتر شود و بتواند رتبه مورد نظر خود را در آزمون کارآموزی وکالت کسب کند.

ویژگی های آزمون های آزمایشی آرمان :

۱.طراحی سوالات تالیفی، تحلیلی و مفهومی توسط اساتید و رتبه های برتر وکالت و ارشد.

۲.برگزاری آزمون با برنامه ریزی تخصصی و منسجم ویژه هر داوطلب.

۳.ارائه کارنامه و درصد داوطلب و بررسی پاسخ های صحیح و غلط بلافاصله پس از آزمون.

۴.سوالات آزمون دارای استاندارد بالایی بوده و نکات ریز کتب حقوقی و تله های مورد توجه طراحان تست آزمون اصلی به شدت مورد توجه قرار گرفته می شود.

۵.برگزاری جلسات تحلیل آزمون به همراه آموزش نحوه تست زنی و مدیریت زمان تا زمان آزمون.

۶.رسیدن به بهترین تجربیات و آمادگی کامل در جلسه آزمون اصلی.

۷.امکان دریافت فایل پاسخنامه بصورت صوتی بلافاصله پس از آزمون.

۸.تخفیف ویژه مخصوص دانشجویان دانشگاه های برتر و معدل بالای ۱۷.

۹.پنج نفر برتر پنج مرحله اول آزمون های آزمایشی می توانند از جلسات مشاوره و برنامه ریزی به صورت رایگان استفاده کنند.

داوطلبین محترم آزمون کارآموزی وکالت می توانند جهت تهیه بسته مذکور با شماره تماسهای موسسه ۶ – 64 51 90 88-021 و یا مراجعه به وب سایت رسمی دپارتمان حقوق موسسه به نشانی www.armanportal.com مراجعه نمایند

آرمان ما ، قبولی شما در آزمون وکالت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا