پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون وکالت ۹۶ کانون وکلای گلستان

پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون وکالت ۹۶ کانون وکلای دادگستری گلستان

۳۲ نفر از پذیرفته‌شدگان از سهمیه آزاد و ۱۴ نفر از سهمیه ایثارگران هستند

پایگاه خبری اختبار- کانون وکلای دادگستری گلستان اسامی ۴۶ نفر پذیرفته‌شده این کانون در آزمون وکالت ۹۶ را اعلام کرد.

از میان ۴۶ نفر پذیرفته شده نهایی کانون وکلای دادگستری ۳۲ نفر از سهمیه آزاد و ۱۴ نفر از سهمیه ایثارگران هستند، ظرفیت کانون وکلای دادگستری گلستان در آگهی آزمون وکالت ۹۶، ۴۵ نفر اعلام شده بود که برای رند شدن تعداد پذیرفته شدگان سهمیه ایثارگران در مجموع یک نفر بیشتر پذیرفته شده است.

بر اساس اعلام کانون وکلای دادگستری گلستان، چنانچه پذیرفته شدگان ظرف دو ماه برای ثبت نام مراجعه نکنند قبولی آنان کان لم یکن تلقی خواهد شد، همچنین پذیرش نهایی پذیرفته شدگان سهمیه ایثارگران پیش از ارائه مدارک لازم و تایید آن از سوی مراجع ذی صلاح قطعی نیست.

برای اطلاع از آخرین وضعیت اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت ۹۶ کانون های وکلای سراسر کشور اینجا کلیک کنید

آخرین اخبار آزمون وکالت را از اینجا دنبال کنید

اطلاعیه کانون وکلای دادگستری گلستان به این شرح است:

اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۶ کانون وکلای دادگستری گلستان + جزییات ثبت نام

قبول شدگان باید به ترتیب رتبه و جدول زمانبندی شده که با توجه به نمره قبولی تنظیم گردیده در روزهای تعیینی و رأس ساعت مقرر برای تشکیل پرونده و انتخاب محل اشتغال به وکالت و کارآموزی با همراه داشتن اصل مدارک در کانون وکلای دادگستری گلستان حضور به هم رسانند.

قبول شدگان باید به ترتیب رتبه و جدول زمانبندی شده که با توجه به نمره قبولی تنظیم گردیده در روزهای تعیینی و رأس ساعت مقرر برای تشکیل پرونده و انتخاب محل اشتغال به وکالت و کارآموزی با همراه داشتن اصل مدارک ذیل در کانون وکلای دادگستری گلستان واقع در گرگان، میدان ولی عصرعج( کاخ )، خیابان شهید نامجو (دوم لشگر) کوچه هشتم، حضور به هم رسانند.

مدارک لازم:

( کپی های لازم در برگ A4 گرفته شود)

۱- اصل و کپی برابر اصل شده تمام صفحات شناسنامه ۲ سری

۲- اصل و کپی برابر اصل شده مدارک تحصیلی – ۲ سری

تبصره ۱: متقاضیان از ارائه گواهی تعداد واحد گذرانده شده خودداری نمایند .

تبصره ۲: گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی و یا گواهی صادره توسط دانشگاه که کلمه فارغ التحصیل در مورد متقاضی در آن درج شده باشد.

۳- پرینت ثبت نام در آزمون – ۲ سری

۴- کارنامه سازمان سنجش – ۲ سری

۳-  اصل و کپی برابر اصل شده کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم.-۲ سری

۴-  ۱۲ قطعه عکس  ۴*۳  ( آقایان الزاما ً با کت و بانوان با رعایت پوشش اسلامی ) که مشخصات کامل متقاضی در پشت آن درج شده باشد.

۵-  اصل گواهی استفاده از سهمیه ایثارگران ( حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازی، آزادگی و شاهد).

۶- CD  فایل تمام مدارک فوق با قید نام و نام خانوادگی بر روی آن. ( با فرمت JPG- با کیفیت و وضوح مناسب)

۷-  پوشه روغنی – ۱ عدد

پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون وکالت ۹۶ کانون وکلای دادگستری گلستان

پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون وکالت ۹۶ کانون وکلای دادگستری گلستان

تذکـــــرات :

*چنانچه پذیرفته شدگان در روزهای تعیین شده مدارک فوق را همراه نداشته باشند نسبت به ثبت نام آنان هیچ اقدامی صورت نخواهد گرفت.

*حضور پذیرفته شدگان در روزهای تعیین شده و رأس ساعت اعلام شده الزامی است.

*پذیرفته شدگانی که در تاریخ های مقرر جهت ثبت نام مراجعه ننمایند در صورت تکمیل ظرفیت محل های اشتغال و کارآموزی، حق اولویت خود را نسبت به انتخاب شهر از دست خواهند داد و حق اعتراض در این خصوص را نخواهند داشت.

*چنانچه پذیرفته شدگان ظرف ۲ ماه جهت ثبت نام و یا ارائه و تکمیل مدارک خود اقدام ننمایند، قبولی آنها کان لم یکن تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نیست.

*نظر به اینکه اسامی پذیرفته شدگان صرفا ً بر اساس رتبه اعلامی توسط سازمان سنجش منتشر می گردد و سازمان مذکور مدارک متقاضیان را بررسی نموده ،چنانچه در روز ثبت نام پذیرفته شدگان ذیل فاقد شرایط مندرج در آگهی آزمون سال ۹۶ و این آگهی باشد از ثبت نام آنان خودداری و قبولی آنان کان لم یکی تلقی خواهد شد.

*پذیرش در سهمیه ایثارگران منوط به ارائه مدارک لازم قانونی و تأیید آن توسط مراجع ذیصلاح می باشدو تا قبل از این اعلام، قطعیت نخواهد داشت.

* داوطلبانی که در حوزه کانون وکلای دادگستری گلستان شرکت نموده اند اگر نسبت به نمرات خود اعتراض دارند ظرف ۵ روز پس از اعلام نتیجه در روزنامه یا سایت کانون همراه پرینت کارنامه خود به کانون گلستان مراجعه و اعتراض خود را در فرمهای تعیینی درج نمایند.

*اسامی پذیرفته شدگان در سایت کانون وکلای دادگستری گلستان به نشانی golestanbar.ir موجود می باشد.

«روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گلستان»

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام عرض ادب سپاس بابت تمام خوبی های شما زحمت کشان و مجاهدان سایت اختبار که شبانه روز اطلاعات و اخبار در اختیار ما گذاشتید و قدم به قدم و لحظه به لحظه در کنار نگرانی ها و اظطرابهای ما بودیدید من دوستان خوبی پیدا کردم در این سایت و کامنتها که مجازن بودن و لی قلبن دوستشان دارم و با خوشحالی هایشان خوشحال شدم
    گرچه سعادت نداشتیم در این هجمه ها و سیل انبوه پیامها اقای هوشیار پاسخ سولات و نظرات بنده حقیر رو بدن اما از ایزد منان علو درجات علمی و کاری رو ارزو مندم

    ارادت مند نیما کاویانی

  2. خداروشکر اسم من هم هست در قبولی ها. فکر نمیکردم با ۶،۷ ماه بشه قبول شد ولی خداروشکر. خواستم تشکر کنم از خانوم زنده دل و اقای هوشیار که صبورانه توی این مدت پاسخگوی ما بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا