نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۴ دانشگاه آزاد چهارشنبه ۶ خرداد اعلام خواهد شد

دکتر علوی فاضل، معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی :

نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۴ دانشگاه آزاد روز چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ اعلام خواهد شد

دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش گفت: نتایج اولیه دوره های بدون آزمون و با آزمون دکتری تخصصی (PHD) روزچهارشنبه ۶/۳/۹۴ از ساعت ۱۴:۰۰ اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.com از وضعیت خود مطلع شوند.

نتایج این مرحله برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی بر مبنای اولویت نمره کتبی داوطلبان اعلام شده است. ۷۵ درصد نمره نهایی داوطلبان را نمره آزمون کتبی و ۲۵ درصد نمره نهایی نیز در مصاحبه علمی مشخص شده و جمع این دو نمره مبنای پذیرش داوطلبان قرار خواهد گرفت.

وی درخصوص زمان دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان گفت: مصاحبه دوره دکتری از نیمه دوم خرداد ماه آغاز خواهد شد که جدول زمانبندی آن از طریق سایت www.azmoon.net اعلام خواهد شد.

معاون سنجش و پذیرش در خصوص تعداد رشته ها گفت: امسال در ۲۱۵ رشته در مقطع دکتری پذیرش صورت خواهد گرفت. علوی فاضل توصیه کرد: درصورتیکه داوطلبان با سوال یا ابهامی مواجه شدند، با مراجعه با سایت www.azmoon.org و ورود به بخش پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرح تا کارشناسان به آنها پاسخ دهند.

وی در پایان گفت: زمان اعلام نتایج قطعی آزمون دکتری پس از انجام مصاحبه ها در نیمه دوم شهریورماه سال جاری خواهد بود. داوطلبان دعوت شده به مصاحبه علمی لازم است در زمان مقرر که از طریق سایت www.azmoon.net اعلام خواهد شد با در دست داشتن پایان نامه تحصیلی دوره کارشناسی ارشد، مدارک و سوابق علمی پژوهشی خود شامل: پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف در زمینه رشته خود، مدرک زبان، مدرک کارشناسی ارشد، در جلسه مصاحبه شرکت کنند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا