مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۴ تمدید شد

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور :

مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۴ تمدید شد

مهلت انتخاب رشته تا روز یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ تمدید شده است

برای انتخاب رشته اینجا کلیک کنید

برای خواندن دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۴ اینجا کلیک کنید

برای دیدن فهرست رشته محل های گرایش های رشته حقوق اینجا کلیک کنید

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۴ تا روز یکشنبه سوم خردادماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۴ تا روز یکشنبه سوم خردادماه تمدید شد و این مهلت مجددا قابل تمدید نیست. لذا به کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در مهلت تعیین شده ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشره سازمان سنجش به ویژه اطلاعیه این سازمان در مورد کد رشته محل‌های جدید و برخی اصلاحات دفترچه راهنما که روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار داده می‌شود، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل از میان کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه از کد رشته امتحانی یا کد رشته امتحانی مجاز اقدام نماید.

وی از امکان ویراش اطلاعات برای داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته کرده‌اند خبر داد و افزود: داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته کرده‌اند نیز می‌توانند تا روز یکشنبه سوم خردادماه به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و ضمن مطالعه اطلاعیه منتشر شده این سازمان در صورت تمایل نسبت به ویرایش و اصلاح کد رشته محل‌های انتخابی اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تعداد داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند اظهار کرد: تا ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ ماه از تعداد ۴۲۹ هزار و ۶۸۸ داوطلب مجاز به انتخاب رشته، ۱۷۹ هزار و ۵۷۰ داوطلب انتخاب رشته کرده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا