مندنی پور رییس اسکودا از آغاز رایزنی های گسترده برای رفع توقیف اعلام نتایج خبر داد

 

خبر به نقل از خبرگزاری ایسنا:

مسوولان اتحادیه‌ی سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) اعلام کردند که با رایزنی‌های گسترده، هم‌چنان پیگیر رفع توقیف اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۱ هستند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که ۴۸ ساعت از زمان مقرر برای اعلام نتایج آزمون وکالت سال ۹۱ می‌گذرد و بر اساس دستور صادره از شعبه ۲ بازپرسی خارک، اعلام این نتایج متوقف شده است، مسوولان اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای ایران (اسکودا) تلاش‌های خود را برای رفع مشکل پیش آمده و اعلام نتایج آغاز کرده‌اند.

بر این اساس، علی مندنی‌پور، رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران طی مکاتباتی با مسوولان عالی قوه قضاییه، دادستان تهران، دادسرای خارک و مذاکره با سازمان سنجش و سرپرست جدید دادسرای ناحیه ۶ – که از روز دوشنبه در این پست منصوب شده است – در تلاش است تا دستور توقیف صادره شده از سوی بازپرس «مفاخری» را لغو کند.

بر اساس آخرین اطلاعات کسب شده ایسنا و به گفته مسوولان اسکودا، رفع توقیف اعلام نتایج آزمون وکالت سال ۹۱ با رایزنی‌هایی که در حال انجام است به زودی محقق خواهد شد و داوطلبان آزمون وکالت به زودی به این نتایج دسترسی خواهند داشت.

تماس‌های مکرر با دفتر مرکزی ایسنا و پیگیری اخبار مربوط به اعلام نتایج آزمون وکالت سال ۹۱ از سوی داوطلبان این آزمون، حکایت از دغدغه‌ی جدی این افراد در سرنوشت نهایی اعلام نتایج آزمون وکالت سال ۹۱ دارد که امید است، با پادرمیانی مسوولان قضایی و اسکودا موضوع حل و فصل و داوطلبان این آزمون نیز از نگرانی خارج شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا