مرحله جدید فعالیت گشت های امنیت اخلاقی در بزرگراه ها و مراکز تجاری پایتخت

از صبح امروز ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ آغاز شد :

مرحله جدید فعالیت گشت های امنیت اخلاقی در بزرگراه ها و مراکز تجاری پایتخت

پلیس از ادامه این طرح در روزهای آینده خبر داده است

پایگاه خبری اختبار – پلیس پایتخت طبق روال سال های قبل و با گرم شدن هوا مرحله جدید فعالیت عملیاتی خود در زمینه برخورد با بدحجابی و آلودگی صوتی و … را آغاز نموده است.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، از صبح امروز شنبه ۲۸ فروردین ماه گشت های امنیت اخلاقی پلیس پایتخت به همراه ماموران پلیس امنیت عمومی ‏تهران بزرگ در بزرگراه ها، خیابان‌های پر تردد و مراکز خرید و تجاری مستقر شدند تا با بدپوششان، ‏بدحجابان و کسانی که کشف حجاب نموده و عفت عمومی را جریحه‌دار می‌‌کنند، برخوردی قاطع و قانونی داشته باشند.

برپایه این گزارش، برخورد با جرایم مشهود و ‏توقیف خودروهایی که سرنشینان آن کشف حجاب نموده اند یکی از اهداف این طرح ذکر شده است که در این رابطه هماهنگی های لازم با مراجع قضایی نیز به عمل آمده است.

‎ امروز صبح گشت های امنیت اخلاقی اعم از خودروئی و موتوری در خیابان‌ها و بزرگراه های تهران مستقر شدند و مأموران پایتخت با اقتدار، ادب، ‏مهربانی و رأفت اسلامی به هنجارشکنان تذکر دادند.

این در حالی است که خودروی متخلفانی که نسبت به تذکر پلیس بی اعتنا بوده و نسبت به تخلف خود اصرار داشتند توقیف شده و با تشکیل پرونده به محاکم قضایی معرفی شدند.

بر این پایه، پلیس پایتخت اعلام کرده است که طی روزهای آتی مراحل دیگری از طرح برخورد با ناامن کنندگان امنیت اخلاقی جامعه و افرادی که اقدام به مزاحمت نوامیس،آلودگی صوتی و کشف حجاب می‌کنند، را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

عکس ها از پایگاه خبری خرداد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا