ساعت ۲۴ پنج شنبه آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ۱۳۹۴

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور

ساعت ۲۴ پنج شنبه آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ۱۳۹۴

تا ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۵۳هزار و ۶۸۴ نفر برای شرکت در آزمون ثبت نام کرده اند

برای ثبت نام و اطلاع از جزئیات آزمون اینجا کلیک کنید

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از به پایان رسیدن مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در ساعت ۲۴ فردا،پنجشنبه ۲۰ فروردین خبر داد.

حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا گفت:مهلت ثبت نام در آزمون عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور ساعت ۲۴ فردا به پایان می رسد، لذا به داوطلبان واجد شرایطی که تا کنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند توصیه می شود در مهلت باقی مانده به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی از امکان ویرایش اطلاعات خبر داد و افزود: همچنین افرادی که در روزهای قبل ثبت نام کرده اند اما اطلاعات آن ها نیاز به ویرایش دارد نیز می توانند تا ساعت ۲۴فردا با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

آزمون سنجش آموزش کشور در مورد شرایط و ضوابط هر یک از دستگاه‌های اجرایی توضیح داد: شرایط و ضوابط ثبت‌نام در هر یک از دستگاه‌های اجرایی در دفترچه راهنما و اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۱۰ فروردین‌ماه روی سایت سازمان سنجش منتشر شده، قرار گرفته است.

توکلی با تاکید بر اینکه این آزمون توسط سازمان سنجش و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار می‌شود در مورد تاریخ برگزاری و تعداد ثبت‌نام کنندگان اظهار کرد: این آزمون در تاریخ اول خردادماه ۹۴ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود. تا ۸ صبح امروز (چهارشنبه ۱۹ فروردین‌ماه) ۱۵۳هزار و ۶۸۴ داوطلب (۱۸هزار و ۵۹۳ داوطلب برای شرکت در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و ۱۳۵هزار و ۹۱داوطلب برای شرکت در آزمون سایر دستگاه‌های اجرایی) نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا