رییس مرکز آزمون قوه قضائیه اعلام کرد: نتایج امروز یا فردا اعلام خواهد شد

 

متن خبر به نقل از خبرگزاری ایسنا:

رییس مرکز جذب و آزمون قوه قضاییه گفت که تاخیر در اعلام نتایج آزمون قضاوت سال ۹۱ به دلیل اشکالاتی است که در سازمان سنجش آموزش کشور به وجود آمده است. او تاکید کرد که پس از رفع این اشکالات، نتایج آزمون قضاوت سال ۹۱ روز چهارشنبه یا حداکثر تا پنج‌شنبه ۷ دی اعلام خواهد شد.

 

علیرضا عالی‌پناه در گفت و گو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این باره ادامه داد: اشکالاتی که در سازمان سنجش آموزش کشور به وجود‌ آمده، اشکالات سخت افزاری نیست بلکه مربوط به داوطلبانی است که در بدو ثبت نام در آزمون قضاوت مدارک خود را به عنوان مدارک دانشگاهی تکمیل کرده‌اند ولی سوالات مربوط به داوطلبان حوزوی را پاسخ داده‌اند یا برعکس. حتی بعضی از داوطلبان به هر دو سوالات حوزوی و دانشگاهی جواب داده‌اند.

وی با یادآوری این که سوالات فقه و اصول حوزویان و دانشگاهیان برای شرکت در آزمون قضاوت با هم فرق داشته است، گفت: پس از رفع این اشکال تلاش خواهد شد نتایج آزمون قضاوت سال ۹۱ اعلام شود.

عالی پناه تصریح کرد: در بین ۲۷ هزار نفری که در آزمون قضاوت امسال شرکت کرده‌اند، حدودا ۱۵۰ نفر این اشتباه را انجام داده‌اند.

رییس مرکز جذب و آزمون قوه قضاییه در پایان اظهار کرد که ان‌شاالله تا آخر وقت روز چهارشنبه یا نهایتا پنج‌شنبه نتایج آزمون قضاوت اعلام شود.

به گزارش ایسنا، آزمون قضاوت سال ۹۱ در ۲۵ آبان ماه امسال به طور همزمان در استان های تهران، قم، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، ‌مازندران، خوزستان، کرمان و کرمانشاه و ۱۲ شهر که هر کدام از آنها مشتمل بر چندین حوزه امتحانی بود، برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا