رییس اسکودا در واکنش به اخبار منتشره: اطلاعی از دستور بازپرس ندارم

این خبر یک ساعت و ده دقیقه پس از خبر انتشار اسناد دستور بازپرس دادسرای خارک بر روی خروجی خبرگزاری مهر قرار گرفته است و واکنش جناب آقای مندنی پور رییس اسکودا نسبت اسناد و اخبار منتشره است.

اینکه چه طور ایشان از این مسائل بی اطلاع هستند و چرا در این دعوا که با هر انگیزه ای در جریان است داوطلبان باید قربانی بشوند، پرسش هایی هستند که باید به آنها پاسخی قابل پذیرش داده شود.

اگر یک جوان دانشجو و تحصیل کرده ی ایرانی نتواند به سازمان های رسمی و قانونی چون سازمان سنجش آموزش و کانون وکلای دادگستری اعتماد و اتکا کند، چه سرانجامی را می توان برای میهن اسلامی عزیزمان که در مسیر شتابنده ی رشد علمی قرار دارد تصویر کرد؟

در این شرایط حتی لازم به نظر می رسد مقامات و مسوولان عالی به داد داوطلبان برسند و سرنوشت و زندگی آنها را از زیر دست و پای طرفین این معرکه بیرون بکشند.

 

متن خبر خبرگزاری مهر:

رئیس اتحادیه سراسری کانونهای وکلا در مورد دستور بازپرس پرونده اسکودا مبنی بر توقف اعلام اسامی داوطلبان آزمون وکالت سال ۹۱ گفت: من اطلاعی از این دستور ندارم.

علی مندنی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اظهارات جدید شاکیان پرونده “اسکودا” مبنی بر دستور بازپرس پرونده به سازمان سنجش برای توقف اعلام اسامی داوطلبان آزمون وکالت سال ۹۱ گفت: اطلاعی از این دستور نداشتم.

وی در پاسخ به اینکه شما گفته اید نا هماهنگی میان اسکودا و سازمان سنجش برای تاخیر اعلام اسامی وجود دارد در حالی که موضوع به دلیل نامه بازپرس بوده است گفت: منتظر اعلام مسئولان مربوطه هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا