راهنمای انتخاب حوزه اشتغال و مراجعه حضوری پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۹۴

کانون وکلای دادگستری مرکز اعلام کرد :

راهنمای انتخاب حوزه اشتغال و مراجعه حضوری پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۹۴

راهنمای انتخاب شهر از طریق اینترنت، زمان مراجعه حضوری جهت احراز هویت، تحویل استعلامات و کنترل مدارک قبول شدگان آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۴

اول)  توضیحات ضروری  :

۱- داوطلبان محترم با بررسی دقیق و لحاظ رتبه آزمون و ظرفیت پذیرش شهرها، محل های مورد نظر را به ترتیب اولویت، پیشنهاد نمایند.

۲- درصفحه ی مربوط به اولویت های پیشنهادی، انتخاب حداقل یک شهر الزامی است و برای انتخاب همه ی شهرهای حوزه ی کانون مرکز (به ترتیب اولویت انتخاب داوطلب) محدودیتی وجود ندارد.

 3- مهلت تکمیل فرم انتخاب شهر تا سه شنبه مورخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۴ می باشد.

۴- انتخاب شهر محل اشتغال (محل کارآموزی نیز محل اشتغال خواهد بود) از بین شهرهای پیشنهادی توسط داوطلب، با لحاظ رتبه داوطلب، اولویت پیشنهادی و ظرفیت پذیرش شهرها، با بررسی  و احراز شرایط  قانونی از سوی کانون وکلای دادگستری مرکز تعیین خواهد شد.

۵- پس از تعیین محل اشتغال به ترتیب بالا، تغییر محل امکان پذیر نیست. بررسی تقاضای انتقال محل کارآموزی طبق آئین نامه نقل و انتقال وکلا و کارآموزان با لحاظ اصلاحیه مهر ۱۳۹۴ و پس از صدور پروانه کارآموزی خواهد بود.

۶- داوطلبانی که برای اشتغال در شهرهای استان تهران پذیرش می شوند، در صورتی که بیش از چهل سال سن داشته باشند، به هنگام صدور پروانه کارآموزی، یکی از شهرهای تابعه کانون مرکز خارج از استان تهران را برای کارآموزی انتخاب و معرفی خواهند کرد. بدیهی است محل اشتغال به وکالت که بر اساس رتبه، تعیین شده (پس از طی دوره کارآموزی حتی اگر تهران یا یکی دیگر از شهرهای تابعه استان تهران باشد) محفوظ خواهد بود.

۷- در صورتی که داوطلب، واجد شرایط قانونی نباشد، پیشنهاد شهرهای مورد نظر و انتخاب آن، برای داوطلب حقی ایجاد نمی کند.

۸- از تاریخ ۲۱/۱/۱۳۹۵ روزانه ۲۰۰ نفر به ترتیب رتبه اکتسابی و بر اساس جدول پیوست می بایست با در دست داشتن اصل کارت ملی، شناسنامه و اصل مدارک ثبت نام (که قبلا برابر با اصل آنها به کانون ارسال شده است) جهت احراز هویت و تحویل استعلامات مربوط (پزشکی قانونی ، پلیس +۱۰ و دانشگاه محل تحصیل) در ساعت اعلام شده در کانون (طبقه همکف – سالن جلالی نائینی) حاضر و اقدامات لازم را معمول دارند .

۹- نتیجه نهایی انتخاب شهر محل اشتغال، پس از وصول پاسخ استعلام های چهارگانه، متعاقبا(حدودا نیمه اول خردادماه ۱۳۹۵) در سایت کانون منتشر می شود. لذا از مراجعه و تماس تلفنی خودداری نموده و مراتب را از طریق سایت پیگیری نمایند.

 دوم) استعلامات :

در روز مراجعه حضوری سه فقره استعلام به شما تحویل می گردد که لازم است به شرح زیر اقدام نمایید :

الف) استعلام پزشکی قانونی (گواهی عدم اعتیاد) :

۱) قبول شده هایی که در استان تهران سکونت دارند باید استعلام پزشکی قانونی خود را صرفاً در تاریخی که توسط مسئولین ثبت نام در روز مراجعه حضوری به آنان اعلام خواهد شد به نشانی: تهران، ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت، سازمان پزشکی قانونی ارائه دهند و قبول شده هایی که در شهری غیر از استان تهران سکونت دارند باید استعلام پزشکی قانونی خود را حداکثر ظرف ۴۸ ساعت به پزشکی قانونی شهر خود یا نزدیک ترین شهر محل سکونت خود ارائه دهند تا از آنان تست عدم اعتیاد به عمل آید.

۲) استعلام پزشکی قانونی باید حتماً در واحدهای پزشکی قانونی که زیر نظر قوه قضاییه می باشد انجام شود بنابراین از مراجعه به مراکز درمانی دولتی و یا خصوصی خودداری نمایید. ممکن است پزشکی قانونی شما را به یک مرکز درمانی جهت انجام تست عدم اعتیاد معرفی نماید، در این صورت پاسخ مرکز درمانی باید مجدداً به پزشکی قانونی ارائه تا آن مرجع، پاسخ را به کانون اعلام نماید.

۳) همراه داشتن دو قطعه عکس سه در چهار در زمان مراجعه به پزشکی قانونی الزامی است.

۴) در صورت عدم مراجعه به موقع به سازمان پزشکی قانونی تحت هیچ شرایطی استعلام مجدد صادر نمی گردد.

۵) پاسخ پزشکی قانونی در پاکت در بسته و مهرو موم شده تحویل شما می شود لذا از باز نمودن پاکت جداً خودداری نمایید.

ب) استعلام  تشخیص هویت (گواهی عدم سوء پیشینه) :

۱) قبول شده ها در شهر تهران باید ظرف یک هفته با به همراه داشتن (اصل و تصویر شناسنامه – اصل و تصویر کارت ملی – یک قطعه عکس جدید رنگی تمام رخ زمینه سفید بدون عینک و برای خانم ها بدون آرایش – معرفی نامه کانون – کدپستی ده رقمی به همراه آدرس کامل پستی) به پلیس +۱۰ مراجعه نمایند.

۲) قبول شده ها در سایر شهرستان ها باید ظرف یک هفته با مدارک یاد شده در بند یک به اداره آگاهی مراجعه و پس از دریافت پاسخ، آن را جهت اخذ گواهی تمبر دار به دادگستری همان شهرستان ارائه نمایند.

ج) استعلام دانشگاه ( گواهی مدرک تحصیلی) :

– قبول شده باید این استعلام را ظرف یک هفته به دانشگاهی که از آن مدرک تحصیلی (مجوز شرکت در آزمون) خود را اخذ نموده، تحویل دهد. معمولاً اکثر دانشگاه ها تاییدیه را رأساً به کانون ارسال می نمایند، در این صورت اطمینان قبول شده از ارسال تأییدیه مزبور به کانون کافی می باشد.

توجه :

– ضرورت دارد قبول شده ها پاسخ استعلامات را پس از دریافت از مرجع مربوط نزد خود نگه داشته و با هم به واحد صدور پروانه تحویل دهند. بنابراین از ارائه هر پاسخ به صورت جداگانه به کانون خودداری شود.

سوم) فرم معرفی وکیل سرپرست :

– فرم معرفی وکیل سرپرست پس از اعلام نتیجه نهایی انتخاب شهر(حدودا در نیمه اول خرداد ماه سال ۹۵) از طریق سایت در دسترس قرار خواهد گرفت و نحوه تکمیل و زمان تحویل فرم مزبور و سایر اقدامات قبول شده جهت صدور پروانه کارآموزی از همان طریق اطلاع رسانی خواهد شد لذا از مراجعات حضوری و تماس های تلفنی در این خصوص خودداری نمایید.

برنامه زمان بندی مراجعه حضوری :

برنامه زمان بندی مراجعه حضوری برای احراز هویت، تحویل استعلامات و کنترل مدارک به ترتیب رتبه اکتسابی به شرح زیر و در سالن جلالی نائینی کانون وکلای دادگستری مرکز به نشانی: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان زاگرس، پلاک ۳، طبقه همکف می باشد:

۱) حضور شخص قبول شده در روز و ساعت تعیین شده برای مراجعه حضوری و ارائه اصل مدارک ثبت نامی الزامی است. در صورت عدم حضور به موقع، قبولی وی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

۲) چنانچه قبول شده ها در روز مراجعه حضوری، اصل مدارک ثبت نام را به همراه نداشته باشند استعلامات مربوطه، صادر نخواهد شد.

۳) چنانچه قبول شده ها شرایط مندرج در آگهی آزمون ورودی کارآموزی وکالت را نداشته باشند ثبت نام و قبولی آنان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

روز

تاریخ

ساعت

رتبه

شنبه

۲۱/۰۱/۱۳۹۵

۱۴:۰۰

از یک الی آخر سهمیه ایثارگری

۱۵:۰۰

از  1 تا ۲۰۰    سهمیه عادی

یکشنبه

۲۲/۰۱/۱۳۹۵

۱۵:۰۰

از  201 تا ۴۰۰ سهمیه عادی

دوشنبه

۲۳/۰۱/۱۳۹۵

۱۵:۰۰

از ۴۰۱ تا ۶۰۰ سهمیه عادی

سه شنبه

۲۴/۰۱/۱۳۹۵

۱۵:۰۰

از ۶۰۱ تا ۸۰۰ سهمیه عادی

چهارشنبه

۲۵/۰۱/۱۳۹۵

۱۵:۰۰

از ۸۰۱ الی آخر سهمیه عادی

 

جهت ورود به صفحه انتخاب شهر  اینجا  کلیک نمایید

کانون وکلای دادگستری مرکز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام آقای هوشیار؛ شما در مورد این سقف سنی که تو اطلاعیه گفته میشه توضیح بدین چطوریه؟ با آنچه تو اطلاعیه ثبت نام اومده تعارض داره یا نه؟ کلاً سقف سنی واسه استان تهران دقیقاً چطوریه با ذکر تاریخ؟ ممنون

  2. سلام

    ما که ساکن شیراز هستیم و برای جواب استعلامات باید از شیراز اقدام کنیم بعد از دریافت باید خودمان حضوری آنها را تحویل دهیم یا پست کردن کفایت میکند؟

  3. سلام.

    آقای هوشیار ببخشید شما اطلاعی دارید ازینکه پذیرفته شدگان سهمیه ایثارگری، در موقع انتخاب شهر هم حق اولویت دارن یا نه؟؟

    ممنونم

  4. سلام خسته نباشید 

    پروانه کاراموزی سایر کانون ها هم حدودا از خرداد ماه صادر میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا