رئیس سازمان ثبت برای توضیح درباره آزمون سردفتری به مجلس رفت

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی:

نمایندگان غالباً قانع شدند

پایگاه خبری اختبار- رئیس و معاونان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای توضیحاتی درباره ابهامات آزمون سردفتری و الکترونیکی شدن اثر انگشت سردفتران در تنظیم اسناد رسمی در کمیسیون حقوقی حاضر شدند.

به گزارش اختبار به نقل از ایسنا، نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه دیروز (یکشنبه) کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این جلسه آقای تویسرکانی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جهت ارائه توضیح پیرامون ابهاماتی که در آزمون سردفتری وجود داشت و بیان توضیحات مسائلی درباره الکترونیکی شدن انگشت سردفتران در تنظیم اسناد رسمی در کمیسیون حقوقی حاضر شدند.

به گفته یحی کمالی‌پور، در این جلسه نمایندگان سؤالات خود را مطرح کردند، ایشان پاسخ‌هایی را متناسب با سوالات بیان کردند و نمایندگان غالبا از پاسخ‌های ایشان قانع شدند.

گفتنی‌ست در پی اعلام نتایج اولیه آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۳۹۷، اعتراضاتی نسبت به نحوه برگزاری و اعلام نتایج آزمون مطرح شد و برخی از نمایندگان مجلس با ارسال نامه‌هایی به رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک خواستار توضیحات وی درباره ابهامات آزمون شده بودند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

  1. ادمین محترم کانال که ادعا میکرد غرضی از نشر اخبار مرتبط با آزمون سردفتری ندارد، چرا تیتر را مغرضانه انتخاب کرده و می گوید «برای توضیح آزمون سردفتری…» در صورتی که در متن به دو امر اشاره شده یکی امر مذکور و دیگری الکتترونیکی شدن انگشت سردفتران که فک کنم دومی تاثیر بیشتری در طلب توضیح از رییس سازمان ثبت داشته است؟

  2. هر آزمونی باید توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام شود والا امکانات لازم در مقایسه با سنجش برای برگزاری وجود نخواهد داشت و این ابهامات قطعا طبیعی است

  3. درکشور جمهوری اسلامی مسلم است که مصلحت بر قانون ارجح می باشد،چرا که با زیر سوال رفتن سازمان ثبت بطور کلی قوه قضائیه وتمامی اجزاء آن وسند رسمی خدشه دار می شود ودیوان عدالت هم به همین علت بر اساس مصلحت رای صادر می کند.

  4. برگزاری ازمون باید به شرکت بی طرف سپرده میشد تا اونایی که زحمت کشیدن و قبول نشدن براشون شبه باقی نمیموند

  5. امکانش هست بفهمیم چه جوابی به ۱بی نظمی نحوه نظارت و پخش و عدم ایمنی سوالات ۲ چگونگی پیدایش شرایط بومی گزینی بدون اعلام قبلی ۳ چگونگی پیدایش شهرهای جدید بعد آزمون ۴ چگونگی تصحیح سوالات بدون انتشار کارنامه ۵ چگونگی رسیدگی به اعتراضات با اختلاف در ارسال نتیجه اعتراضات ۶ و هزاران ابهامات دیگه غالب نمایندگان قانع شدن ؟؟؟ البته بعد از جریان نماینده سراوان معلوم شد دیدگاه غالب نمایندگان چه شکلیه،،،
    بازم جای شکرش باقیه که قانع شدند و اعلام نکردن معترضین به رئیس ثبت باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرن تا دیگه کسی به مقام و شان ریس ثبت شک نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا