داوطلبان آزمون سراسری ۹۴ می توانند کدرشته های دانشگاه علوم قضایی را انتخاب کنند

دانشگاه علوم قضایی با توجه به تغییرات در نحوه جذب داوطلبان آزمون سراسری ۱۳۹۴ اعلام کرد :

داوطلبان آزمون سراسری ۹۴ می توانند بدون نیاز به ثبت نام و اعلام علاقه مندی قبلی، کدرشته های دانشگاه علوم قضایی را انتخاب کنند

دانشگاه علوم قضایی اعلام کرد داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری ۹۴ دانشگاه ها می توانند بدون نیاز به ثبت و نام و اعلام علاقه مندی قبلی، کدرشته های این دانشگاه را هنگام انتخاب رشته، انتخاب کنند.

حائزین رتبه های مناسب بعدا جهت طی مراحل مصاحبه و پذیرش فراخوان خواهند شد.

اطلاعیه دانشگاه علوم قضایی به این شرح است :

با توجه به تغییرات در نحوه جذب داوطلبان آزمون سراسری ۱۳۹۴ به اطلاع می رساند که کلیه دانش آموزان رشته های علوم انسانی و ریاضی و تجربی بدون نیاز به ثبت نام و اعلام علاقه مندی قبلی می توانند کد رشته های مربوط به دانشگاه را مانند سایر کد رشته ها صرفاً در سایت سازمان سنجش انتخاب نمایند. بعد از پایان زمان انتخاب رشته که توسط سازمان سنجش اعلام می شود افرادی که رتبه مناسب را کسب کرده اند برای آگاهی از نحوه انجام مراحل گزینش به همین سایت مراجعه نمایند.

تذکر:

۱-پذیرفته شدگان از ابتدای تحصیل به استخدام قوه قضاییه در می آیند و در طول تحصیل حقوق پایه دو قوه قضاییه را دریافت می نمایند.

۲- خوابگاه فقط به دانشجویان شهرستانی تخصیص داده می شود و شامل دانشجویان ساکن تهران نمی شود.

۳-برخورداری از سلامت کامل جسمی و روانی جزء شرایط پذیرش است.

و در صورت هرگونه ابهام می توانید با گزینش دانشگاه تماس بگیرید.

همچنین اطلاعیه منتشر شده در این زمینه توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور به این شرح است :

اطلاعیه دانشگاه علوم قضایی وخدمات دادگستری در خصوص پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلی دانشگاه مذکور در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴

۱۳۹۴/۰۳/۳۰

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده (گروههای آزمایشی علوم‌ریاضی‌‌وفنی‌، علوم‌‌تجربی‌ و علوم‌‌انسانی) آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ می‌رساند با توجه به تغییر شیوه پذیرش دانشجو در  رشته تحصیلی دارای شرایط خاص علوم قضایی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری (در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته) در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ لازم است علاقمندان به پذیرش در این دانشگاه کدرشته‌ محلهای تحصیلی (کد عدد پنج رقمی) دانشگاه فوق را در زمان انتخاب رشته از دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) استخراج و در فرم انتخاب رشته اینترنتی به همراه کدرشته محلهای سایر دانشگاه‌ها، از اولویت ۱ تا ۱۵۰ در هر اولویتی که علاقه دارند انتخاب نمایند. بدیهی است اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای شرکت درمصاحبه وسایر مراحل گزینش پس از انتخاب رشته اینترنتی آزمون سراسری و با توجه به نمره کل داوطلبان استخراج و اعلام خواهد شد. ضمناً داوطلبان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانشگاه به نشانی: www.ujsas.ac.ir  مراجعه نمایند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا