حذف دو رشته‌محل دکتری حقوق از دفترچه تکمیل‌ظرفیت

تغییر در برخی‌ کدرشته‌محل‌های مرحله تکمیل‌ظرفیت آزمون دکتری ۹۶

اشخاصی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند انتخاب‌رشته خود را ویرایش کنند

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از برخی تغییرات در پذیرش کدرشته‌محل‌های مقطع دکتری در مرحله تکمیل ظرفیت خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۰۷/۱۲ این سازمان و با توجه به اعلام تعدادی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مبنی بر اخذ مجوز پذیرش در برخی از رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۶بعد از تاریخ مذکور، به ‌اطلاع‌ کلیه داوطلبان‌ واجد شرایط (شرایط در اطلاعیه ۹۶/۰۷/۱۲ درج گردیده) شرکت کننده در آزمون مذکور می‌رساند، در صورت علاقمندی و وجود رشته‌های تحصیلی مربوط به رشته امتحانی آنان در ردیف رشته محل‌های جدید (به شرح ذیل)، می‌توانند باتوجه به مفاد اطلاعیه مورخ ۹۶/۰۷/۱۲ این سازمان و این اطلاعیه نسبت به انتخاب آنها در ردیف رشته‌های انتخابی مرحله تکمیل ظرفیت خود اقدام نمایند. 

ضمناً افرادی که قبلاً در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب رشته نموده‌اند، در صورت وجود رشته‌های مربوط به رشته امتحانی آنان، می‌توانند نسبت به ویرایش و اصلاح انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

لازم‌به‌ذکر است که بنابر اطلاعیه جدید سازمان سنجش آموزش کشور، گرایش‌های حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی-فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه غیرانتفاعی «عدالت»، در دفترچه تکمیل‌ظرفیت آزمون دکتری ۹۶ حذف شدند.

همچنین، گرایش‌های حقوق عمومی،‌ حقوق خصوصی و الهیات- فقه و مبانی حقوق اسلامی پردیس خودگران دانشگاه تهران، به ظرفیت‌های پیشین اضافه شده‌اند.

 دریافت فایل اصلاحیه اول ا تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته‌محل‌های تحصیلی جدید در دوره های مختلف آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال‌ 1396 فرمت PDF

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا