تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ۹۵)

تا پایان پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (نوبت هفدهم) تمدید شد

پایگاه خبری اختبار- مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۸ آذرماه ۹۵ خبر داد.

به گزراش پایگاه خبری اختبار به نقل از مهر، حسین توکلی گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تا کنون نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور(نوبت هفدهم) ثبت نام نکرده‌اند، مهلت ثبت نام برای شرکت دراین آزمون تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۸ آذرماه ۹۵ تمدید می شود.

وی ادامه داد:  به تمام داوطلبان علاقمند به ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که تاکنون ثبت نام نکرده اند توصیه می شود دراین مهلت تمدید شده و حداکثر تا ساعت ۲۴ روز پنجشبه ۱۸ آذرماه ۹۵ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام برای شرکت دراین آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: تا ساعت ۱۱ امروز شنبه ۱۳ آذر ماه ۹۵ تعداد ۲۶ هزار ۵۸۵ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند در ضمن داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند درصورت تمایل می توانند در این مهلت تمدید شده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا