تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۷

مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۷ تا ۲۶ آذر تمدید شد

پایگاه خبری اختبار- مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۶ آذر تمدید شد.

صفحه اختصاصی آزمون کارشناسی ارشد ۹۷

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از مهر، حسین توکلی افزود: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نتوانسته اند در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام کنند، مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ۹۶ تمدید می شود. 

وی تأکید کرد: با توجه به مهلت اعلام شده برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷، به داوطلبان توصیه می‌شود که هرچه سریع تر نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند. همچنین افرادی که تاکنون در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند تا این تاریخ نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت و دفترچه راهنمای ثبت‌نام شامل شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات اتباع غیر ایرانی و توضیحات سهمیه ها بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

توکلی افزود: تا امروز ۲۲ آذرماه تعداد ۳۰۱ هزار و ۵۷۰ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

 آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا