بی اثر شدن نمرات مردودی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در معدل

بخشنامه "بلااثر نمودن نمرات مردودی در سوابق تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد" ابلاغ شد

پایگاه خبری اختبار- معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامۀ بلااثر نمودن نمرات مردودی در سوابق تحصیلی دوره کارشناسی ارشد برای دانشجویان ورودی سال تحصیلی ۹۴-۹۵ و پس از آن را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از خبرگزاری مهر، بخشنامه بلااثر شدن نمرات مردودی در سوابق تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت رئیسه دانشگاه مصوب شده و از سوی معاونت آموزشی این دانشگاه به تمامی روسای واحدهای مراکز استان (دبیران هیأت های امنای استان ها) واحدهای جامع مستقل، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه ابلاغ شده است.

متن این بخشنامه به شرح ذیل می‌باشد:

باتوجه به مصوبه جلسه ۱۷۸ مورخ ۹۵/۷/۱۸ هیات رئیسه دانشگاه، تبصره یک ماده ۱۶ آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد وزارت علوم تحقیقات و فناوری به شماره ۲/۱۶۵۲۴۲ مورخ ۹۴/۸/۱۲ و تبصره یک ماده ۱۵ شیوه نامه اجرایی آئین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد به شماره ۱۰/۴۷۵۸۱ مورخ ۹۵/۷/۱۰، موضوع بلااثر نمودن نمرات مردودی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد به شرح زیر ابلاغ می گردد:

کلیه افرادی که از سال تحصیلی ۹۴-۹۵ شروع به تحصیل نموده اند، در شمول این بخشنامه قرار می گیرند، بر این اساس چنانچه در هر نیمسال در یک یا چند درس نمره قبولی کسب ننموده، نمره آن درس یا دروس در همان نیمسال بی اثر شده و فقط در کارنامه تحصیلی ثبت و باقی می ماند و در میانگین نیمسال و کل لحاظ نمی شود.

تبصره- آرای کمیته انضباطی دانشجویی (نمره ۰/۲۵) مشمول این بخشنامه نمی شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. به نظرم قانون خوبیه حالا شاید یک سری این رو بد بدونن ولی مثلا من یک ترمی واقعا مشکلی داشتم نتونستم یک درس رو بخونم ولی با اون حال تو امتحان شرکت کردم و متاسفانه نمره قبولی نگرفتم حالا باید به خاطر یک مشکل کل معدلم خراب بشه؟ به نظرم قانون خوبی هست

  2. سلام
    مصوبه خوبیه بنظرمن ولی در حق ما ورودی ها و فارغ التحصیلای قدیمی ظلمه با اون سختی دانشگاه قبول شدیم و خوندیم و …. کاش حداقل معدل کارنامه های ورودی های قبل رو اصلاح می کردند… انگار همه بد بختی ها فقط واسه ما دهه پنجاه و شصتی ها بود……

  3. با سلام و احترام

    همه که دارن فوق لیسانس میگیرن لااقل نباید ترسی از پاس نشدن دروس داشته باشن اینجوری باشه پس در شرایط خیلی غیر عادی یکی مشروط میشه !!!!

    واقعا این ظلم در حق ما نیست که تو بدبختی ارشد گرفتیم ……

    خدا بخیر بگذرونه ……………….

    تمام دنیا دارن روز به روز پذیرش دانشجو رو سخت میکنن ولی ماچی هر روز مسخره تر از دیروز

    بابک زارعی

    شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا