اولین دوره فراخوان پایان‌نامه برتر «حقوق شهروندی»

پایان‌نامه برتر «حقوق شهروندی» معرفی می‌شوند

مهلت ارسال پایان‌نامه‌ها تا ۲۵ آبان ۹۶ ادامه دارد

پایگاه خبری اختبار- به مناسبت سالروز رونمایی از منشور حقوق شهروندی اولین دوره فراخوان پایان نامه برتر «حقوق شهروندی» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از دبیرخانه دائمی کنگره حقوق شهروندی، به مناسبت اولین سالروز رونمایی از منشور حقوق شهروندی در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۶، از ۱۰ پایان‌نامه‌ ارزشمندی که موضوع آنها با حقوق شهروندی مرتبط باشد، با اهدای تندیس تقدیر می‌شود.

آخرین مهلت ارسال پایان‌نامه‌هابرای شرکت در اولین دوره فراخوان پایان نامه برتر حقوق شهروندی ۲۵ آبان ۹۶ اعلام شده است.

از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده برای نویسندگان پایان نامه‌ها عبارت از چاپ پایان نامه‌های منتخب در قالب کتاب توسط انتشارات حقوق شهروندی، برگزاری جلسات ماهانه نقد و بررسی پایان نامه‌های برتر با سخنرانی نویسندگان، درج نام نویسندگان پایان نامه‌ها در آرشیو اسناد ملی حقوق شهروندی، اهدای تندیس حقوق شهروندی به ۱۰ نویسنده پایان نامه‌های برتر، شرکت در نمایشگاه آثار مکتوب اولین کنگره بین المللی حقوق شهروندی و اهدای جوائز برگزیدگان در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۶ می‌باشد که به مناسبت سالروز رونمایی منشور حقوق شهروندی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند فایل پایان‌نامه‌های خود را به آدرس ایمیل cr2016ir@gmail.com ارسال نمایند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  02188831065 تماس حاصل کنند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان باید بعد از تائید اولیه نسخه ارسالی از طریق ایمیل، یک نسخه از پایان نامه خود را به نشانی تهران- صندوق پستی ۳۴۹۳-۱۵۸۷۵، انجمن دانش گستر حقوق شهروندی ارسال کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا