اطلاعات حقوق دریافتی تمام سطوح مدیریتی باید در سامانه ثبت حقوق و مزایا ثبت شود

اصلاح بخشنامه مربوط به نحوه بارگزاری اطلاعات حقوق و مزایای مدیران در سامانه ثبت حقوق و مزایا

پایگاه خبری اختبار- رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، بخشنامه‌ی اصلاح بخشنامه مربوط به نحوه بارگزاری اطلاعات حقوق و مزایای مدیران در سامانه ثبت حقوق و مزایا را ابلاغ کرد.

متن این بخشنامه که به شماره 578360 و در تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ صادر شده، به شرح زیر است:

بخشنامه به تمامی دستگاه های اجرایی مشمول ماده (۲۹) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران

با عنایت به اعلام‌نظر قطعی شماره ۷۸۹۸۵‏/هـ‌ب مورخ ۱۹‏/9‏/1397 رییس محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاح بند (۲) تصویبنامه شماره ۹۹۱۴۵‏‏/ت۵۵۲۲۳هـ مورخ ۲۸‏‏/7‏‏/1397 هیأت محترم وزیران موضوع "ثبت اطلاعات پرداخت‌های کارکنان و مدیران در سامانه ثبت حقوق و مزایا"، بدین‌وسیله در جهت تامین نظر ابلاغی، عبارت بین‌الهلالین (از سطح مدیرکل به بالا) از قسمت اخیر بند ۱ بخشنامه شماره ۳۳۶۵۶۶ مورخ ۲‏/7‏/1397 این سازمان حذف می‌شود.

بدین‌ترتیب کلیه مقامات، رؤسا، مدیران و همترازان آنان (در تمامی سطوح مدیریتی) در شمول این بند از بخشنامه قرار می‌گیرند و دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (۲۹) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه مکلفند اطلاعات مربوط به اقلام پرداختی مشروحه در این بند به مقامات، رؤسا و مدیران و همترازان آنان در تمامی سطوح مدیریتی را در گزینه "مشاهده پرداختی‌های مدیران" سامانه اطلاعاتی دستگاه، بارگذاری نمایند.

جمشید انصاری- معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور

به گزارش اختبار، متن نظریه‌ رئیس مجلس شورای اسلامی که در روزنامه رسمی ۲۴ آذر ۹۷ منتشر شده، به شرح ذیل است:

«براساس ماده (۲۹) «قانون برنامه پنجساله ششم» ـ مصوب ۱۳۹۵ـ لازم است اطلاعات کلیه اقلام پرداختی به «مقامات، رؤسا، مدیران کلیه دستگاه‌های اجرائی» در سامانه ثبت حقوق و مزایا، منعکس شود. از آنجا که بند (۲) مصوبه دلالت بر ثبت کلیه اقلام پرداختی به «مدیران کل به بالا» در سامانه دارد و شامل سایر مدیران در مراتب پایین‌تر نمی‌شود، از حیث تضییق دامنه شمول قانون، مغایر با قانون می‌باشد.»

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا