آغاز مهلت ویرایش و انتخاب رشته مجدد آزمون دکتری ۹۷ دانشگاه آزاد

داوطلبان آزمون دکتری دانشکاه آزاد تا پایان روز ۴ خرداد برای ویرایش اطلاعات فرصت دارند

انتخاب رشته مجدد دانشگاه آزاد دکتری

پایگاه خبری اختبار- ویرایش رشته محل‌های داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد از ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲ خرداد آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت، همچنین امکان انتخاب رشته برای داوطلبان نیز فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، بنا به درخواست‌های مکرر داوطلبان انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۹۷ این دانشگاه، ویرایش رشته محل‌ها از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲ خرداد آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت، همچنین امکان انتخاب رشته برای داوطلبان نیز فراهم شده است.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۴۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد انتخاب کنند.

داوطلبان با مراجعه با سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org و با وارد کردن کد ملی و داوطلبان اتباع غیرایرانی با وارد کردن کد رهگیری به عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته (در پایین کارنامه سازمان سنجش درج شده است) به عنوان رمز عبور می‌توانند وارد سامانه شده و نسبت به انتخاب رشته یا ویرایش در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

ویرایش اولویت‌های انتخابی داوطلبان فقط یک نوبت امکان‌پذیر است و هیچگونه درخواستی مبنی بر ویرایش مجدد مقدور نیست.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا