آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری ۹۷

ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری تخصصی سال ۹۷ آغاز شد

مهلت ثبت‌نام تا ۷ آذر ادامه دارد

پایگاه خبری اختبار- ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در آزمون دکتری سال ۱۳۹۷، برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، دانشگاه آزاد اسلامی،  پیام نور، غیردولتی و غیرانتفاعی و پردیس‌های خودگردان از دقایقی پیش در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

برای ثبت‌نام در آزمون دکتری ۱۳۹۷ کلیک کنید

برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون دکتری ۱۳۹۷ کلیک کنید

ثبت‌نام تا روز ۷ آذر ادامه دارد و آزمون، روز جمعه ۴ اسفند ۹۶ برگزار می‌شود.

داوطلبان جهت ثبت نام می‌بایست سریال ‌ثبت‌نام ۱۲ رقمی ثبت نام آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۷ به مبلغ ۶۰۰٬۰۰۰ ریال معادل شصت هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

همچنین در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه سازمان سنجش آموزش کشور، بایستی سریال ‌ثبت‌نام ۱۲ رقمی ثبت نام آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۷ به مبلغ ۶۰۵٬۰۰۰ ریال معادل شصت هزار و پانصد تومان را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

هر داوطلب می‌تواند با توجه به علاقه فقط در یک کد رشته محل امتحانی و متناسب با مدرک فارغ‌التحصیلی در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کند. همچنین سطح سئوالات اختصاصی در این آزمون حسب مورد در حد داشتن اطلاعات و تجربیات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در هر رشته مطابق فهرست برنامه‌های مصوب شورای عالی برنامه درسی در دروس تخصصی ضریب چهار، آزمون زبان ضریب یک و آزمون استعداد تحصیلی ضریب یک است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا