آخرین خبر: رییس کانون وکلای کرمان اعلام کرد نتایج امروز اعلام خواهد شد

متن خبر خبرگزاری ایسنا در مورد گفتگوی آقای عارفی رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمان در ادامه ی مطلب آمده است، ولی نحوه ی تنظیم خبر به شکلی است که برای مخاطبان خاص ممکن است ایجاد شبه کند،
اولا افزایش ظرفیت کانون وکلای کرمان نسبت به ظرفیت این کانون در آزمون سال گذشته است و بر اساس همان طرفیت اعلام شده ی اولیه که ۱۴۲ نفر بوده است این کانون در آزمون ۹۱ کارآموز جذب خواهد کرد

ثانیا بحث بومی گزینی فعلا منتفی است و هیچ کانونی دست کم در آزمون امسال بومی گزینی نخواهد کرد

مطلب مفید این خبر برای داوطلبان عزیز، تاکید ایشان بر اعلام نتایج در روز جاری است

رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمان ظرفیت پذیرش کانون وکلای استان کرمان در سال گذشته را ۳۰ نفر ذکر و تصریح کرد: در سال ۹۱ ظرفیت این کانون به ۱۴۲ نفر ارتقا یافته است.

متن خبر به نقل از خبرگزاری ایسنا:

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر “محمد عارفی” درخصوص اعلام نتایج آزمون وکالت سال ۹۱ اظهار کرد: برابر قرارداد منعقد شده با سازمان سنجش آموزش کشور امروز کارنامه‌های داوطلبان در سایت سازمان سنجش و اسکودا قابل مشاهده است.

وی تعداد کل شرکت‌کنندگان این آزمون در کانون استان کرمان را ۲ هزار و ۷۲ نفر خواند و افزود: تعداد یک هزار و ۱۷ نفر زن و یک هزار و ۵۵ نفر مرد در کانون استان کرمان در آزمون وکالت سال جاری شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این آزمون مصاحبه علمی ندارد، ابراز کرد: در مورد سوابق مصاحبه‌شوندگان استعلام صورت می‌گیرد و در صورت رد برخی از آنان دارندگان رتبه‌های بیش از ۱۴۲ با داشتن شرایط لازم پذیرفته می‌شوند.

عارفی عنوان کرد: با توجه به اینکه تمام مراحل برگزاری این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام شده است، کسانی که به نتایج این آزمون اعتراض دارند، می‌توانند از طریق این سازمان اقدام کنند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمان در مورد مخالفت خود با بحث غیربومی‌ بودن برای شرکت در آزمون وکالت سال ۹۱ گفت: در این آزمون استان کرمان به دلیل وجود شرکت‌کنندگان غیربومی متضرر شده است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا